רני רהב מאחוריך: שיר פינטו עם תקציבים חדשים, בהם דרינק אובר של נוה פארמה

שיר פינטו, צילום: אנסטסיה שמואלוב
שיר פינטו, צילום: אנסטסיה שמואלוב

סוכנות היח"צ של היחצן הצעיר שיר פינטו (22) ממשיכה לתת פייט למשרדים גדולים ממנה ומגייסת מספר תקציבים חדשים, ביניהם "Drink Over" (דרינק אובר) של חברת התרופות 'נוה פארמה' (Naveh Pharma); תוסף מלחים וחומצות אמינו ייחודי לשימוש לאחר צריכת אלכוהול.

דרינק אובר מסייע בהקלה על תופעות ההנגאובר ועל התאוששות מהן, על ידי זירוז תהליך הפירוק של האלכוהול העודף "לתוצרי הלוואי" אותם הגוף יכול לעבד בקלות. בכך הוא מפחית את ההשפעות השליליות של האלכוהול.

שיר פינטו דוברות ויחסי ציבור
שיר פינטו דוברות ויחסי ציבור

תקציב 'נוה פארמה' טופל עד לאחרונה במשרד יחסי הציבור והייעוץ התקשורתי של רני רהב, כך שמדובר בהישג משמעותי עבור 'שיר פינטו דוברות ויחסי ציבור' שכבר אחראי על ייצוגם של כמה מהגופים והדמויות מהמדוברות בישראל.

גם תקציב היח"צ של מעצבת האופנה הצעירה אורי מינקובסקי (15) בעלת המותג OM מצטרף לחוג ללקוחותיו של פינטו, שמטפל כיום במערך היח"צ של סוכנות 'רוברטו', חברת 'שרוטונים', המאסטרו צביקה פיק, קבוצת חיי הלילה 'נוקס', כוכבת הנוער נועה קירל, השחקנית והדוגמנית מורן אטיאס, הדוגמנית סופיה מצטנר ודוגמניות מובילות נוספות.

נוה פארמה הוקמה בשנת 1996. החברה עוסקת ביבוא, פיתוח, ייצור ושיווק של תכשירים רפואיים ומוצרי בריאות בישראל. מוצרי החברה נמכרים בכ-1,300 נקודות מכירה פרטיות ומוסדיות (קופ"ח, בתי חולים וכו') בכל רחבי הארץ.

מותג OM החל את דרכו בשלהי 2014 ונמצא בבעלותה של אורי מינקובסקי, ביתו של מעצב העל ירון מינקובסקי. בשנתיים שחלפו מינקובסקי הספיקה לייצר כבר מספר קולקציות, לפתח קו אופנתי המייחד אותה ואף להציג בשבוע האופנה 'Gindi TLV' ובתצוגה של עמותת וראייטי.

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

5 תגובות לפוסט

5 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים