רעות גולן מיהושע\TBWA מצטרפת ל-LEADERS כמנהלת מחלקת משפיענים וקהילות

רעות גולן. צילום: טלי אלחדד לסטודיו ירין שחף
רעות גולן. צילום: טלי אלחדד לסטודיו ירין שחף

רעות גולן (31) מונתה למנהלת מחלקת משפיענים וקהילות בחברת LEADERS של אפרת סלע איתמר. ב-5 השנים האחרונות שימשה גולן כמנהלת לקוחות במשרד הפרסום יהושע\TBWA של רמי יהושע וטיפלה בלקוחות כמו בנק דיסקונט, מלונות פתאל, מנורה מבטחים, קבוצת מילקו ועוד. רעות נבחרה להוביל את המחלקה, המנהלת עשרות קמפיינים בחודש, בתקופה של צמיחה משמעותית בשוק מובילי דעה שמשולבים באסטרטגיית הפרסום של מרבית המפרסמים.

מנכ"לית Leaders, אפרת סלע איתמר: "רעות מצטרפת ללידרס בתקופת שיא וצמחיה אדירה של שוק המשפיענים בישראל. leaders צומחת בקצב מטאורי מבחינה טכנולוגית והשיקה לאחרונה 3 כלים חדשים בתחום של שיווק משפיענים, יחד עם זאת, הטכנולוגיה לא לבדה, אנשי פרסום עם יכולות קריאטיביות והבנה של לקוח עומדות בלב ליבה של חברתנו. רעות עומדת להוביל למעלה מ- 50 קמפיינים של לקוחות שונים מידי חודש ואני בטוחה שכניסתה וניסיונה הרב ישרתו ויתרמו לצמיחתה ולהצלחתה של החברה".

חברת Leaders של אפרת סלע איתמר הוקמה ב-2013 ופועלת בתחום המשפיענים עם למעלה מ-60,000 שגרירים שפעילים בפלטפורמות החברתיות השונות, בהן פייסבוק, אינסטגרם, יוטיוב ובלוגים, כך על פי החברה. Leaders הושקה בבאזז נרחב בישראל לאחר שהשיקה אפליקציה שמאפשרת לבדוק את מידת ההשפעה של הגולש ברשתות החברתיות וזאת לאחר ניתוח מספר האינטראקציות שהוא מקבל לתכניו. באחרונה עלתה Leaders שוב לכותרות, לאחר שנגררה למאבק סימני מסחר בין שלושת סוכנויות משפיענים ישראליות שכולן נושאות שמות דומים – לידרס, הלידרים ו-Leaders.

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

1 תגובות לפוסט

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים