לשורד רון אלוף כבר יש קמפיין, לידרס במהלך משפיענים עבור Gear S2 של סמסונג ישראל

רון אלוף, מתוך הקמפיין
רון אלוף, מתוך הקמפיין

ענקית האלקטרוניקה סמסונג ישראל, משיקה את השעון החכם של המותג 'Gear S2', במרכזו של קמפיין ההשקה שעלה באפליקציית אינסטגרם באמצעות סוכנות המשפיענים לידרס, סרטון בכיכובו של רון אלוף (או בשמו האמיתי רון מכלוף), משתתף העונה החדשה והמדוברת של 'הישרדות' בזכיינית ערוץ 2 רשת, שהודח לאחרונה.

אלוף מצליח לנצל את הבאזז סביב העונה הנוכחית של הישרדות עם למעלה מ-90 אלף עוקבים באפליקציית אינסטגרם של פייסבוק וגם עם קמפיין שני ברצף מבין כמה שכנראה עוד יגיעו בעתיד. לאחרונה דווח כי אלוף נבחר גם לפרזנטור של מותג הלבשה תחתונה. במסגרת הקמפיין של לידרס, גוייסו 3 לידרים ושני סלבריטאים שהעלו תמונות ולקחו חלק בקמפיין ההשקה, עד כה הקמפיין הניב כ-25,700 לייקים, 500 תגובות, 400 שיתופים ולהערכת לידרס למעלה מ-500,000 חשיפות.

חברת לידרס (Leaders) של ערן ניזרי ובית הקונספטים 'אלנבי' של שרוליק איינהורן וגיא אסיף, משיקה בימים אלה מערכת ניטור חדשה שמאפשרת ניטור של משפיענים באינסטגרם. המערכת Leaders Analyzer מנתחת דפוסי פעילות של משתמשים ומדרגת אותם על פי כמות העוקבים ומספר אינטראקציות, כלי אשר לאור טרנד המשפיענים באינסטגרם (ראו מחירון האינסטגרם הגדול), עתיד לשמש לא מעט מפרסמים בתקופה הקרובה.

לדברי ערן ניזרי, מנכ"ל ומייסד חברת לידרס: "המערכת יודעת לפלח את המשתמשים על פי נישות תוכן כאוכל, אופנה, ספורט, אמנות, מוזיקה ופיטנס. פילוח זה מאפשר להבין מי הם הגורואים הרלוונטיים החזקים ביותר בכל תחום ומשמש חברות מסחריות המבקשות מובילי דעה בתחום פעילותן".

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים