מיתוג המלך

יד המלך
יד המלך

בתום תהליך מיתוג שנמשך כחצי שנה, Brandland, זרוע המיתוג של קבוצת פובליסיס ישראל סיימה למתג מחדש את סדרת סלטי הגורמה של 'יד המלך'.

יד המלך
יד המלך

דבר היח"צ: חברת סלטי "יד המלך", הידועה בטעם ובאיכות מוצריה, הוקמה בשנת 1986 ומעסיקה כיום כ-100 עובדים. כמדיניות, החברה אינה מייצרת מאגרי סלטים, אלא עפ"י דרישה, תוך שימוש בירקות טריים בלבד ובמרכיבים נבחרים, והימנעות מרבית משימוש בחומרים משמרים וצבעי מאכל. בין מוצרי החברה שמותגו מחדש: מגוון סלטי החומוס והטחינה, מגוון סלטי החצילים והכרוב, מגוון סלטי הטונה והגזר ומגוון הסלטים המיוחדים.

למיתוג קו המוצרים של יד המלך נבחר סטודיו Brandland מקבוצת פובליסיס. לדברי שגיא יהוד, מנהל הסטודיו והמעצב הראשי: "חברת סלטי יד המלך היא חברה משפחתית, ובמשפחה, כמו במשפחה, חשוב היה לנו להעביר את הטעם, העושר, האיכות והשירות המיוחדים ל'יד המלך' ומבדלים את מוצריה משאר מותגי הסלטים התעשייתיים הנמצאים על המדף.

"אריזות הסלטים עוצבו באוריינטציה מזרחית, בדגש על תרבות צפון-אפריקה העשירה בטעמים ובאווירה ססגונית. בחרנו ללכת עם ערכי המותג הייחודיים, תוך דגש על השפע של המטבח המזרחי ועל אירוח כיד המלך, ולהעצים אותם. בכך יצרנו בידול על המדף, שבו כולם מתחרים על העממיות. הבאנו את הפרימיום והגורמה למדף, כיאה למותג האיכותי, מתוך הבנה שבכך טמונה עוצמתו".

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

11 תגובות לפוסט

11 תגובות

  1. ואני חשבתי שמעדני מיקי התקלקלו…
    הם אשכרה הוציאו את כל החומרים המשמרים מהמוצרים
    והעבירו אותם לעטיפה. חבל היה להם אחלה חומוס ואני אומר את זה בתור צבר.

  2. מה נהיה עם פובליסיס?
    הקומוניקטים שלהם יותר גרועים מזרמון.
    בשבוע הבא מיתוג לפיצריית אבו משהו?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים