סוכנות הדיגיטל קיי לוג'יק רוכשת את חברת הפיתוח XCORE

klogic

חברת הדיגיטל פרפורמנס K Logic מחזקת את מערך פיתוח המוצרים והטכנולוגיה שלה, ורוכשת את חברת הפיתוח XCORE המתמחה בעולם הווב והמובייל. בעקבות הרכישה, K Logic תציע ללקוחותיה ייזום ופיתוח כלים שיווקיים (Brand Utilities) ונכסי מדיה מתקדמים – משלב הרעיון עד המוצר הסופי.

K Logic
K Logic

חברת XCORE, אותה הקים יזם ההיי-טק בן גבע, מחזיקה במתודולוגיה לפיתוח מוצרים המבוססים על פרסונזליזציה ו-Big Data עם התמחות בעולם המובייל. החברה היתה מעורבת ושותפה בהקמת חברות סטארט-אפ בארץ ובעולם כגון: Dialogz , Presentip, GroupWaves, Moolta ועוד.

גבע מספר כי "העבודה ושיתוף הפעולה עם K Logic, חברה מוכוונת תוצאות וטכנולוגיה, המיישמת מתודות שיווק חדשניות ללקוחות גדולים ומאתגרים בישראל ובעולם, יאפשרו לנו להפגיש את החשיבה המוצרית והטכנולוגית שלנו יחד עם מערכי תוכן ופרפורמנס מדידים וברי אופטימזציה ולהעניק ללקוחות יתרון משמעותי בזירות תחרותיות."

אלון ברנר, מנכ"ל K Logic: "האבולציה הטבעית של תפיסת ה-Inbound Marketing, אותה אנו מיישמים עבור לקוחותינו, מחייבת אותנו לייצר פלטפורמות תוכן מתקדמות ומבוססות טכנולוגיה. ההצטרפות של XCORE, מחזקת מאוד את יכולות פיתוח המוצר והטכנולוגיה שלנו, ותאפשר לנו לייצר מערכים מתוחכמים שיאפשרו לשפר את הביצועים ללקוחותינו".

K Logic אשר הוקמה על ידי אלרועי בוכמן וישי שמש, מספקת שירותי אסטרטגיה דיגיטלית מבוססי תוצאות. החברה מעסיקה כ-50 עובדים ובין לקוחותיה נמנים: בזק, הפניקס, Conduit, גוליבר , צ'מפיון מוטורס ו-Outbrain. הרכישה תקדם הקמה של חממה טכנולוגית בקבוצת K Logic, שמטרתה לפתח מוצרים המשלבים בין טכנולוגיה לשיווק.

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

1 תגובות לפוסט

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים