סוכנות משפיעני הרשת 'לידרס' נמכרת לחברת האד-טק הישראלית 'אינטנגו'

ערן ניזרי, מייסד LDRS
ערן ניזרי, מייסד LDRS

כפי שפורסם לראשונה במזבלה, עתה זה גם רשמי: סוכנות המשפיענים 'לידרס' (LDRS) של ערן ניזרי שפעלה בשנים האחרונות תחת בית הקונספטים 'אלנבי' של שרוליק איינהורן וגיא אסיף, נמכרת לחברת האד-טק הישראלית 'אינטנגו'. בהודעה ששוחררה היום לתקשורת, לא צויינו היקפי העיסקה, מלבד שמדובר במכירה של "חלק מהחברה". על פי הערכות, היקף העיסקה נאמד בכמיליון ש"ח.

יש לציין כי בשונה מהפרסומים הקודמים, הפרסומאי יריב אברהם, מבעלי משרד הפרסום 'אברהם' ככל הנראה לא יכנס כשותף. וקשירת שמו לעיסקת 'לידרס' הייתה במסגרת מו"מ שניהל עם החברה לפני מספר חודשים וככל הנראה לא הבשיל.

Intango
Intango

הרכישה של Intango תאפשר ללידרס להרחיב את פעילותה גם בשווקים גלובאלים ולהמשיך ליצור תוכן עבור מותגים ברשתות חברתיות באמצעות מובילי דעת קהל וידוענים. נמסר כי המהלך יאפשר למזג את יכולות קידום מותגים בסנאפצ'ט, אינסטגרם, פייסבוק ורשתות חברתיות אחרות לטכנולוגיות האופטימיזציה החכמות של Intango, ולהציע לשוק הגלובלי אפשרויות קידום חדשות.

בין לקוחות לידרס; סמסונג, לוריאל פריז, לי קופר, קסטרו, רנואר ומשרדי הפרסום; מקאן ואלי, ראובני פרידן, פרסום אברהם, פובליסיס.

לדברי ערן ניזרי, מנכ"ל לידרס: "תחום הפרסום ברשתות החברתיות מבוסס ברובו על אינטואיציות ותחושות בטן של המפרסמים, אנו פיתחנו את הגוגל של מובילי הדעה ויודעים למפות, לזהות ולאמוד את השפעתם של האנשים הנעקבים ביותר בפייסבוק, אינסטגרם, סנאפצ'ט, טוויטר ופינטרסט. הקמפיינים שלנו מושתתים על נבחרת כירורגית ומפולחת היטב של מובילי דעה, שקהל העוקבים שלהם מתאים ככפפה לידי המותגים שהם מקדמים. החזון הגלובלי שלנו משתלב עם היכולות של אינטנגו, שתהפוך מעתה לזרוע הטכנולוגית הארוכה שלנו".

לדברי פליקס לשנו, מייסד-שותף ו-CMO באינטנגו: "ההשקעה בלידרס מתיישבת עם החזון של אינטנגו, להציע פתרונות טכנולוגיים יצירתיים גם למפרסמים וגם לבעלי נכסים דיגיטליים, ובעיקר לקהלי היעד שצורכים את התכנים, בין היתר באמצעות כניסה לתחומי פעילות משלימים שנשענים על יכולות הפיתוח הטכנולוגי שלנו. זיהינו כאן חיבור סינרגטי שמאפשר לנו למנף את הטכנולוגיה שלנו כדי להרחיב את סל פתרונות הפרסום שאנחנו מספקים למשווקים ולמפרסמים בדיגיטל. זה שילוב כוחות שמאפשר לשתי החברות להגיע לקהלים ולשווקים נוספים, ולהציע מכלול פתרונות פרסום ושיווק חדשניים עם ערך מוסף אמיתי."

LDRS
LDRS

אינטנגו היא חברת אד-טק ישראלית שפועלת בשוק הבינלאומי ומפתחת טכנולוגיות חכמות לאופטימיזציה והגשה של פרסומות באינטרנט. החברה מפעילה ומנהלת פלטפורמות המאפשרות למפרסמים ובעלי נכסים אינטרנטיים לנהל את הקמפיינים שלהם בצורה עצמאית.

אינטנגו החלה את דרכה בשנת 2007 כסטארט-אפ שהקימו שלושה שותפים בחדרון קטן באור יהודה, צמחה ללא משקיעים חיצוניים וכיום היא מונה כ–100 עובדים. מטה החברה, שכולל גם את מעבדות הפיתוח שלה ממוקמים ברמת החייל לשם תעבור גם סוכנות לידרס. אינטנגו עובדת עם יותר מ-20 אלף אתרים ובעלי אפליקציות בעולם ומגישה מעל 2 מיליארד פרסומות ביום.

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים