באק טו ביזנס? עומרי חיון חושף את נתוני האנליטיקס של הפורטל

עומרי חיון // מתוך הפייסבוק
עומרי חיון // מתוך הפייסבוק

כשבוע וחצי לאחר הודעת הפרישה ממפלגת 'עלה ירוק' וזאת לאור סכסוך עם מנהלי הקמפיין, בלוגר הבידור עומרי חיון חוזר לעבודה וחושף את נתוני הגוגל אנליטיקס של הפורטל, וזאת כנראה במטרה למשוך מפרסמים ומשרדי מדיה.

על פי נתוני האנליטיקס שחושף היום חיון, עולה כי ב-3 השנים האחרונות, בין ינואר 2012 לינואר 2015, כ-29 מיליון גולשים ביקרו באתר, מתוכם כ-9 מיליון ייחודיים, אשר צפו בכ-54 מיליון דפים. עוד עולה כי מרבית מגולשיו של חיון (כ-70%) הינם גולשים חוזרים, מה שמצביע על נאמנות גבוהה במיוחד מצד מבקרי האתר. כזכור, עם הצטרפותו למפלגת עלה ירוק, הודיע חיון על פרישתו מהאתר והעביר את מושכות הניהול לצוות כותבים חדש; מיכל גרוסברג ושיר פלדמן. כעת עם חזרתו לפעילות שוטפת מסתמן כי תכני האתר יתרחבו לתחומים שונים ומגוונים ולא יעסקו רק בבידור ורכילות כבעבר.

בפוסט שפירסם חיון בדצמבר 2014 דורגו חמשת הכתבות הנצפות ביותר באתר לשנת 2014. על פי הנתונים שסיפק חיון עולה כי האח הגדול הוא המאני טיים של הבלוגר עם 761 אלף צפיות לסקר ההדחה, פרויקט שוברים את האינטרנט הישראלי אשר נעשה עם חן טל גרף כ-500 אלף כניסות, פרשת אליאב אוזן עם 480 אלף כניסות, פוסט נוסף על חן טל וההומאז' של קים קרדשיאן עם 482 אלף צפיות ובמקום החמישי תיעוד של טל גלבוע לאחר גמר האח הגדול עם 383 אלף צפיות.

קראו גם: כתבי וואלה! ברנז'ה צחקו על דירת החדר של עומרי חיון שלא נשאר חייב

הנתונים אותם חושף חיון ממצבים אותו בעמדה גבוהה במיוחד בהיררכיית האתרים בישראל. אומנם מדובר בדיגדוג למשלוש הקדוש של וואלה!, מאקו ו-ynet, אולם בראייה נישתית, הפורטל של חיון בהחלט ממצב את עצמו גבוה ברשימת 100 האתרים הנצפים ברשת הישראלית וזאת בהשוואה לנתונים אחרונים שסיפקה ועדת המדרוג הישראלית בטרם סגירתה באוקטובר 2013.

נתוני האנליטיקס של הפורטל
נתוני האנליטיקס של הפורטל

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים