פיאלקוב דיגיטל מציגים: אינפוגרפיקה סטטיסטית על משתמשי פייסבוק בישראל לשנת 2015

אינפוגרפיקה, פייסבוק ישראל
אינפוגרפיקה, פייסבוק ישראל

חברת פייסבוק ישראל, אותה מובילה המנכ"לית עדי סופר תאני חותמת את שנת 2015 עם מחזור הכנסות המוערך בלמעלה מ-400 מיליון דולר, אבל מעבר לנתונים הפיננסים המרשימים של פייסבוק ישראל, מעניין לדעת קצת יותר על המשתמש הישראלי הממוצע בפייסבוק. אחרי שהציגה אינפוגרפיקה מושקעת שסקרה את השכר בתחום הדיגיטל בישראל, סוכנות פיאלקוב דיגיטל של אור פיאלקוב, מסכמת את 2015 עם אינפוגרפיקה סטטיסטית שסוקרת את קהל משתמשי פייסבוק בישראל.

על פי האינפוגרפיקה שסוקרת משתמשים מעל גיל 18 בלבד, עולה כי מרבית הגולשים הם קהל צעיר, עיקרם בגילאי 25-34 ו-18-24, נתון ידוע בעבור מרבית ממנהלי העמודים. כ-51% ממשתמשי פייסבוק בישראל הם נשואים, 35% מהם רווקים והיתר מאורסים, במערכת יחסים ובמערכות מורכבות או לא ידועות. חלק מהמידע שמובא לפניכם באינפוגרפיקה מבוסס על כלי לבדיקת קהלים של פייסבוק 'אודיאנס אינסייטס' (Audience Insights), ובכך עולה נתון קצת לא פרופורציונלי שמציג כי 71% ממשתמשי פייסבוק בישראל הם בעלי תואר (כנראה מאוניברסיטת החיים, כפי שאחד המגיבים כתב), 26% מהם בעלי השכלה תיכונית ו-3% בעלי השכלה בסיסית.

עוד עולה כי 28% מהמשתמשים עובדים בניהול, 21% עובדים בתחומי האמנות, בידור, ספורט ומדיה, 18% עובדים במכירות, 14% עובדי ממשלה. מרבית הגולשים משתמשים גולשים לפייסבוק באמצעות האפליקציות או באמצעות גירסת הווב של פייסבוק, כ-43% רק מהסמארטפון, 10% רק מהמחשב ו-47% משלבים בין מחשב לסמארטפון. מרבית הגולשים ממכשירי אנדרואיד.

ברמת הפעולות החודשיות, גולש לוחץ בממוצע על 10 מודעות, משתף פוסט אחד, עושה 9 לייקים וכותב 4 תגובות. בין הדפים הפופולארים שנסקרו על פי מספר האוהדים הגבוה ביותר (לדירוג ע"פי אינטראקציה ראו כאן): ויינט, הצינור, וואלה! חדשות, ידיעות אחרונות, מאקו, סופר-פארם, צה"ל, רשת, ישראל היום ואפליקציית הפוקר Texas Holdem. את האינפוגרפיקה, עיצבה וכתבה גל שדה, מעצבת הבית של פיאלקוב דיגיטל. בוגרת המחלקה לתקשורת חזותית בבצלאל. מומחית לעיצוב דיגיטלי, עיצובים לפייסבוק ולאתרי אינטרנט.

פייסבוק ישראל
פייסבוק ישראל

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

2 תגובות לפוסט

2 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים