למעלה מ-5000 איש הצטרפו לקבוצת 'מקצועני פרסום בפייסבוק' של יאן קוטליארסקי ואור פיאלקוב

מקצועני פרסום בפייסבוק
מקצועני פרסום בפייסבוק

טרנד קבוצות הפייסבוק בנישות של עולם הפרסום והשיווק ממשיך לצבור תאוצה. אחרי שקבוצת 'מנהלי שיווק מצייצים' התברגה כמובילה בתחומה, מגיעה קבוצת פייסבוק נוספת בשם 'מקצועני פרסום בפייסבוק' שזוכה לפופולאריות ולהתעניינות בקרב אנשי הענף. הקבוצה שמונה למעלה מ-5,000 חברים וחברות, הוקמה ע"י צמד מומחי הפרסום בפייסבוק, יאן קוטליארסקי ואור פיאלקוב.

עבור לא מעט גולשים, הפייסבוק הוא כלי מקצועי ואסטרטגי דרכו הם מנהלים את התמהיל העסקי והשיווקי. פייסבוק מכיל היום מנגנוני חיפוש, פילוח ותפוצה אינסופיים, שלעתים אף מפרסמים המתמחים בפרסום בפייסבוק נתקלים במבוי סתום בהעלאת קמפיין. בדיוק לשם כך, הקימו יאן קוטליארסקי ואור פיאלקוב את קבוצת 'מקצועני פרסום בפייסבוק' שייעודה הוא שיתוף ודיון בידע רלוונטי לעולם הפרסום בפייסבוק.

יאן קוטליארסקי ואור פיאלקוב
יאן קוטליארסקי ואור פיאלקוב

"הרעיון הוא לשתף את הידע האדיר הקיים אצל חלק מאנשים לאנשים נוספים ובכך לייצר קהילה מקצועית של מפרסמים בפייסבוק, דרכה נבנה סטנדרט איכותי למפרסמים ולמקדמים באמצעות הפייסבוק" אומר אור פיאלקוב, מומחה ומרצה לפרסום ושיווק באינטרנט, מייסד הקבוצה והבעלים של Fialkov Digital חברה המתמחה בפרסום בפייסבוק, גוגל ובערוצים דיגיטלים נוספים.

בקבוצת מקצועני פרסום בפייסבוק תוכלו להעלות את השאלות, הדילמות, הרעיונות, ההמלצות הדגשים השונים שיש לכם ולהתעדכן בחדשות האחרונות או כל דבר אחר שקשור באופן ישיר או בעקיפין לפרסום בפייסבוק.

יאן קוטליארסקי מנהל מחלקת מדיה חברתית בחברת השיווק והפרסום הסלולרי moblin, מוסיף: "כיוון שפייסבוק היא אינה פלטפורמה העומדת בפני עצמה, סביר שיעלה גם מידע מקיף נוסף שאינו שאוב מתוך הפייסבוק עצמו, אולם הבסיס לעולם יהיה אותו בסיס, פרסום בפייסבוק."

להצטרפות לקבוצה הקליקו כאן.

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

2 תגובות לפוסט

2 תגובות

  1. קבוצה מדהימה. אין יום שעובר שאני לא נעזר בה. אנשים באמת עוזרים בכל שאלה. אם אתם מפרסמים בפייסבוק אתם באמת חיייבים להיות חלק ממנה.
    אגב, אם אתם מחפשים עוד כמה מאמרים על פרסום בפייסבוק, שווה להציץ באתר הזה. מדי פעם עולים תכנים מעולים: actvtec.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים