חשיפה: פייסבוק סוגרת את מרכז התמיכה של מפרסמים ישראלים בהמבורג

פייסבוק
פייסבוק

מידע ראשוני שהגיע לידי המזבלה חושף כי חברת פייסבוק (facebook) ממשיכה לקצץ במחלקות התמיכה שלה במפרסמים ולקוחות ישראלים. פייסבוק העולמית מפעילה מספר מוקדי תמיכה ברחבי אירופה, שמטרתם לטפל בין היתר גם במשק הישראלי. במרכזי התמיכה השונים של פייסבוק, פועלים עובדי מיקור חוץ של פייסבוק לצד עובדי פייסבוק עצמה.

במאי 2015, נחשף לראשונה במזבלה כי פייסבוק חיסלה את מוקד התמיכה שפעל בברצלונה, סגירת המחלקה עוררה זעם רב בקרב המפרסמים הישראלים, שגם טרם סגירת המוקד, זכו לתמיכה רעועה וחלקית מצד פייסבוק.

כפי שהמזבלה חושפת עתה ולראשונה, בהנהלת פייסבוק החליטו לסגור גם את מרכז השירות למפרסמים בשוק הישראלי, גרמני, טורקי וערבי שנמצא במשרדי פייסבוק המבורג (גרמניה). מרכז התמיכה והסיוע, יסיים סופית את פעילותו ב-11 בדצמבר. כך נודע למזבלה.

עוד נודע למזבלה כי לעובדי פייסבוק, לא ניתנה הסיבה לסגירת המרכז ולפחות 4 מעובדי המחלקה ישלחו הביתה. גורם מקורב לפייסבוק, מספר למזבלה: "לפייסבוק לא ממש אכפת מהמפרסמים, לא יצאה שום הודעה אליהם והעובדים קיבלו את ההודעה בעל פה".

למזבלה נודע כי עובדי פייסבוק נדרשו שלא להגיב בעניין ולהצניע את ההודעה אודות סגירת המרכז. מקור נוסף בפייסבוק אישר למזבלה את הפרטים. בשלב זה לא ברור האם פייסבוק תפתח מרכז סיוע חלופי, אולם בבחינת מפרסמים ישראלים ודוברי עברית שאינם נמנים בקרב מפרסמי העל של פייסבוק בישראל, נראה שלפחות בחודשים הקרובים אלה יזכו לתמיכה ושירות מועטים אם בכלל.

מנכ"לית פייסבוק ישראל עדי סופר תאני ומשרד היח"צ 'שלום תל אביב' סירבו להגיב.

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

2 תגובות לפוסט

2 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים