מנהלי השיווק של המותגים המובילים בישראל יוצאים מהפייסבוק ומשיקים מפגש אקסקלוסיבי

מנהלי השיווק יוצאים מהפייסבוק
מנהלי השיווק יוצאים מהפייסבוק

קהילת אנשי השיווק והפרסום 'מנהלי שיווק מצייצים', שנחשפה כאן באתר, ומונה כבר מעל לאלפיים חברים, חלקם נמנים על צווות השיווק של המותגים המובילים והמוכרים ביותר בישראל, מעלה הילוך ויוצאת בשני מהלכים משולבים המשלבים בין העולם הוירטואלי לפיזי. המהלך הראשון הוא מהלך סמי-מחתרתי שבמסגרתו יחלקו מנהלי הקבוצה בוועידת השיווק של גלובס (MAD) מדבקות זיהוי עם לוגו הקבוצה במטרה לייצר זהות קולקטיבית ובכדי לאפשר לחברי הקהילה להיפגש ולצייץ בעולם האמיתי.

בשלב השני, בכוונת מנהלי הקבוצה לקיים אירוע אקסקלוסיבי ייחודי לאנשי הקהילה התוססת, וזאת במפגש לא מעונב באווירה משוחררת בפאב אופנתי בתל-אביב תחת השם המחייב "שיווק על הבר". המפגש שיתקיים בסוף חודש יולי יפגיש כאמור 100 חברים במקום שיוודע לחברי הקבוצה רק במועד אישור ההרשמה.

אמיר שניידר - מנהלי שיווק מצייצים
אמיר שניידר – מנהלי שיווק מצייצים

בין המרצים שיעבירו הרצאות תוכל במפגש ניתן למצוא את יניב ויצמן, מנכ"ל פרסום טינק, ענבר בזק, מנהלת שיווק טבע נאות, אלון שוורץ מנהל תחום טכנולוגיות דיגיטל ב-yes, אייל בירן, מומחה לביג דאטה ואילן צינמן מחברת אאוטבריין. בין כל ההרצאות יחובר קו מקשר שייחשף לחברים רק בסמיכות למועד האירוע.

"האירוע הוא פועל יוצא של הביקוש הגדול של החברים להכיר את חבריהם לקבוצה ולחבר בין המרחב הוירטואלי לפיזי. אנו מתרגשים מאוד לקראת המפגש ולאור ההיענות המדהימה של החברים ברישום לאירוע. לאירוע נרשמו מנהלי שיווק ופרסום מכל ענפי המשק והמפגש הקולקטיבי, על כוס בירה צוננת, צפוי להיות מבטיח ומרענן", כך מסכם מייסד הקבוצה, אמיר שניידר, מנהל שיווק בקבוצת נדל"ן.

לפרטים נוספים, הקליקו כאן לקבוצת הפייסבוק.

מפגש אקסקלוסיבי של מנהלי השיווק
מפגש אקסקלוסיבי של מנהלי השיווק

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

1 תגובות לפוסט

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים