עדי סופר תאני ביטלה ראיון עם מלך זילברשלג מחשש להשתלטות עויינת על האירוע

עדי סופר תאני, מתוך כנס הבינתחומי
עדי סופר תאני, מתוך כנס הבינתחומי

חברת פייסבוק ישראל עתידה הייתה לקיים אמש (שני) אירוע מיוחד במטה החברה בשדרות רוטשילד 22 בשיתוף פעולה עם "המקום הנכון" – קבוצה של יזמים ויזמיות צעירים שעמלו בחודשים האחרונים על האירוע המשותף, בו תוכנן גם פאנל מיוחד עם מלך זילברשלג מתאגיד 'כאן' שעתיד היה לראיין את מנכ"לית פייסבוק ישראל, עדי סופר תאני.

דברים מדהימים בדרך - היזמיות עם מנכ"לית פייסבוק ישראל והעוזרת האישית נעמה יריב להב
דברים מדהימים בדרך – היזמיות עם מנכ"לית פייסבוק ישראל והעוזרת האישית נעמה יריב להב

בשבוע שעבר, לינק לרישום ורכישת כרטיסים עבור האירוע זלג על מחוץ לקבוצת הפייסבוק הסודית של 'המקום הנכון' ומספר גורמים שאינם נמנים על חברי וחברות הקבוצה רכשו כרטיסים, ככל הנראה מתוך מטרה לבצע פעולה כזו או אחרת ישירות בתוך ליבו של מטה פייסבוק ישראל. כך נודע למזבלה.

בחמישי האחרון ולאור ניסיון ההשתלטות על כרטיסי האירוע, הודיעו היזמיות בקבוצת הפייסבוק הסגורה כי האירוע בוטל. "כמו שאתם יודעים, כבר חודשים שאנחנו עובדות על מנת להרים את המיטאפ הראשון של הקבוצה. עשינו מאמצים אדירים להביא בשבילכם את המקום הכי מטורף לאירוע (מטה פייסבוק), את מנכ"לית פייסבוק המדהימה שהתרגשה וחיכתה לפגוש את כולנו".

בהמשך הסטטוס נכתב: "אבל החיים כמו החיים לא תמיד צפויים. קרה מקרה שלא מאפשר לנו לקיים את האירוע במועד הזה". אמש גם עמוד האירוע שהתפרסם באתר האירועים EventBrite הוסר לחלוטין.

על פי גורם בפייסבוק עולה כי הרשת החברתית עשתה טעות כשהעמידה אפשרות לרכוש כרטיסים, מה שאיפשר לכל אדם להירשם ולהיכנס למשרדי החברה, שנחשבים לאזור ממודר. על פי אותו גורם, יתכן ופייסבוק תקיים את האירוע במתכונת שונה בעתיד, אולם על בסיס הזמנה בלבד.

הודעת הביטול
הודעת הביטול

פייסבוק ישראל ו'שלום תל אביב' סירבו להגיב בנושא.

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

1 תגובות לפוסט

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים