פייסבוק והרצוג פוקס נאמן יעשו הכול בכדי למנוע את החזרת סטטוסים מצייצים

עדי סופר תאני / אילוסטרציה: סטטוסים מצייצים
עדי סופר תאני / אילוסטרציה: סטטוסים מצייצים

גזר הדין שהעניק היום שופט בית המשפט המחוזי בתל אביב, רחמים כהן, לפיו עמוד הפייסבוק 'סטטוסים מצייצים' של אבי ועדי לן ישוב לאוויר לא יאוחר מיום הראשון הקרוב בשעה 18:00, מצליח לגרור לסערה לא רק ברחבי הרשת, אלא בעיקר במסדרונות פירמת עורכי הדין 'הרצוג פוקס נאמן' שמייצגת את פייסבוק ארה"ב ואירלנד בישראל.

הפירמה היוקרתית שהצליחה להצניע אינספור הליכים משפטיים שהתנהלו כנגד פייסבוק בישראל עם הסכמי פשרה סודיים שנחשפו לראשונה במזבלה, נתפסה עתה במערומיה, מול שופט שלא התרשם מסוללת עורכי דין והביע סימפטיה חסרת תקדים למצבו של אבי לן והעניק לו הכרעה שככל הנראה לא היה מתקבלת במתכונתה אצל שופט אחר.

על פי הערכות, פייסבוק תעשה כל שביכולתה בכדי למנוע את חזרת סטטוסים מצייצים ותגיש כבר ביום ראשון בבוקר ערעור לעליון עם בקשה לעיכוב ביצוע פסק הדין, בטענה כי יישומו יגרום לה לנזק בלתי הפיך. מנגד בהרצוג פוקס נאמן, אחת משתי פירמות עורכי הדין שפייסבוק מעסיקה בישראל, יאלצו להתמודד עם שעות עבודה נוספות במהלך הסופ"ש ועם אות קלון מקצועי בהפסד צורם כל כך עבור תאגיד שנחשב לאחד מלקוחות הדגל שלו בארץ ובעולם.

מעבר לערעור לעליון, פייסבוק והרצוג פוקס נאמן יאלצו לפגוש את אבי לן ועורך דינו גיא אופיר גם בתביעת נזיקין שתוגש נגדם בגין הנזקים שנגרמו ללן ב-3 השנים שחלפו מאז הורדת מצייצים. בפייסבוק ישראל ובהרצוג מסרבים להגיב בנושא.

לפסק הדין המלא הקליקו כאן

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

4 תגובות לפוסט

4 תגובות

  1. מעניין מה יגידו ההיבסטרים מפוקס נאמן (אלו שלא יכולים לגדל זקן)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים