הקלטת הלוהטת של גיא לרר? בעמוד הפייסבוק של הצנרת פרסמו סרט פורנו ביתי

גיא לרר - הצנרת | צילום: מיכה לובטון
גיא לרר – הצנרת | צילום: מיכה לובטון

פאדיחה גדולה למדי בעמוד הפייסבוק של תוכנית 'הצנרת' שמשודרת בערוץ רשת 13 בהנחייתם של גיא לרר ושי-לי שינדלר, לאחר שלפני כשעה קלה התפרסם בעמוד סרטון פורנו ביתי שהציג אקט מיני ללא צנזורה. הסרטון הוסר לאחר דקות ספורות ובעמוד הפייסבוק של הצנרת שמונה כמעט 80 אלף איש פורסמה הודעת התנצלות.

גיא לרר, מנחה הצנרת ובגלגולה הקודם הצינור בערוץ 10, פירסם במרוצת השנים מאות מקרים מביכים של גופים שונים, בהם גם כאלו שקשורים לתכנים פורנוגרפים כמו הקרנת סרט כחול שנעשתה ככל הנראה בשוגג (או ע"י לקוח סורר שהשתלט על המערכת) בסניף הרצליה של רשת אגאדיר. עתה האירוניה מכה גם בלרר כאשר בעמוד הצנרת התפרסם לעין כל סרטון פורנו ביתי.

מתוך עמוד הצנרת
מתוך עמוד הצנרת

הצנרת היא תוכניתו החדשה יחסית של גיא לרר בערוץ רשת 13 לאחר שעזב את תוכנית הצינור בשנה שעברה, שנותרה בידיו של המנחה החדש טל ברמן עם נתוני רייטינג נמוכים. לאור המאבק המשפטי בין לרר לערוץ עשר על הבעלות של עמוד הפייסבוק 'הצינור' שמונה למעלה ממיליון איש, העביר לרר את פעילות הצנרת לעמוד ייעודי שהוקם עם השקת התוכנית וכאמור מונה כיום כ-80 אלף איש, אך לא הצליח לשחזר עד כה את הצלחת הצינור או לייצר ויראלי משמעותי שמתקרב לנתוני הצפייה שבעמוד 'הצינור'.

לפני כשעה קלה התפרסם, ככל הנראה בטעות סרטון פורנו ביתי שהציג אקט מיני בין גבר לאישה ללא צנזורה, כלשצידו המילים "האיירובוט שכולנו חייבים". מחיפוש מהיר בפייסבוק, עולה כי כוונתם המקורית של מנהלי עמוד 'הצנרת' הייתה לשתף סרטון קומי (ופרסומי) של איירובוט שרץ ביממה האחרונה ברשת, אולם במקומו שיתפו כאמור את הסרט הכחול.

שאלות נוספות שעולות מהמעשה המדובר היא מי מככב בסרטון? האם מדובר בסרט פורנו ביתי שמופץ בוואטסאפ ונשמר במכשיר או שמא מדובר בסרטון של אחד מעובדי מערכת הצנרת? או אולי של לרר עצמו? כך או כך התחושה כי הסרטון היה במכשיר של מי ממנהלי עמוד 'הצנרת' היא עובדה שיכולה להיות מטרידה בשם עצמה, במיוחד כשעל פי תגובת הצנרת שהתפרסמה בעמוד, נטען כי יתכן מדובר ב"תוכנה זדונית" שפירסמה את הסרטון בעמוד, טענה שהיא כמובן שקר גס.

תגובת הצנרת: "הי, במשך שתי דקות הופיע כאן סרטון מאוד לא ראוי. אנחנו מנסים לברר אם זו תוצאה של טעות אנוש או תכנה זדונית. בכל מקרה מתנצלים מעומק הלב בפני מי שנחשף ונפגע".

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים