גיא לרר וצוות הצנרת חוגגים את הניצחון במשפט הצינור

גיא לרר וצוות הצנרת
גיא לרר וצוות הצנרת

זהו ככל הנראה אחד הימים השמחים ביותר של מנחה תוכנית 'הצנרת' גיא לרר, שקיבל אמש בשורות משמחות לפיהם השופטת מיכל נעים-דיבנר קבעה במסגרת התביעה שהוגשה נגד לרר ע"י ערוץ 10, כי עמוד הפייסבוק של הצינור הוקם על ידו ואינו קשור לחדשות עשר או לערוץ עצמו. עמוד הצינור שמונה כמיליון איש ונחשב לנכס הסושיאל הגדול ביותר ברשת החברתית בישראל, יעבור לחזקתו הבלעדית של לרר (לפניו כמובן מארק צוקרברג). בשעות הצהריים קיים לרר ביחד עם צוות הצינור – אדם שפיר, אורי אבן ונוספים את חגיגות הניצחון על גג בניין רשת בתל אביב. לרר גם פירסם סטטוס אישי ארוך שממחיש את השימחה הגדולה שמגיעה בעקבות פסק הדין שהתקבל והעביר שידור חי מהגג של רשת 13 בעמוד הצינור.

בערוץ 10 ככל הנראה לא יערערו על פסק הדין וזאת למרות ששמורה להם הזכות לעשות זאת בבית דין לעבודה ארצי בירושלים. בעשר גם יקימו עמוד פייסבוק חדש עבור "הצינור עם טל ברמן" וזאת לאחר שינוי שם עמוד הפייסבוק של עמוד הצינור הנוכחי, לאחר אישורה של חברת פייסבוק ישראל. בערוץ אמרו היום: "שמחים שהפסדנו לבחור טוב כמו ללר". לשאלה האם עמוד 'הצנרת' שייך אף הוא ללרר ולא לרשת 13, בערוץ טרם הגיבו למזבלה ואמרו כי לכשיגיעו למסקנות יעדכנו את התקשורת.

הסטטוס של לרר:

"חג עצמאות שמח. בחודשים האחרונים, הייתי אדם וקליפה של אדם. בקליפה – אדם טרוד, מותקף, אדם שמסכלים עליו בתימהון, בפרצוף מעוקם. אדם שסביבתו לא מבינה למה הוא דופק את הראש בקיר כשכולם מייעצים לו לא לעשות את זה. בקליפה, נוספו לי שערות לבנות, וקמטים והרהורים וחרטות. אבל מתחת לקליפה הדי רופפת, בפנים, הרגשתי כמו סלע. לא היו לי ספקות, לא הרהורים ולא חרטות. ידעתי את האמת והאמת נותנת לך כח ומקהה את החושים ומאפשרת לדפוק את הראש בקיר בלי שיכאב. לא להסתכל ימינה לא שמאלה ובטח לא אחורה. והקיר נפל. ומפתה אותי להגיד עכשיו כמה מילים, על המשמעות שיש לעמוד הזה, לפייסבוק הצינור, כלפי החברה הישראלית לדבר על מה שעשינו ומה שאפשר עוד לעשות – אבל עזבו את הפומפוזיות: כולנו כאן יחד יודעים את האמת: הכח לעשות שינוי הוא קודם כל כיף אדיר. הנאה גדולה. וההנאה שלנו לא היתה שלמה בלי יכולת לגעת – כמעט פיזית ביותר ממיליון ישראלים. החל מהיום נחזור לשרת את הציבור – רק שעכשיו כל הרעים ידעו שאנחנו חזקים יותר, נחושים יותר ושיש לנו את היכולת לדפוק את הראש בקיר בלי שיכאב – והכי חשוב – לעשות את זה בהנאה גדולה"

"איזה כיף להגיד תודה: קודם כל לאשתי היקרה הדס שינדלר לרר שסבלה אותי לאורך תקופה מאוד קשה. תמכה ועמדה מאחורי – אני מצטער על השעות הרבות שהראש שלי היה במקום אחר – לא הייתי יכול לעבור את זה בלי התמיכה שלך. תודה למשפחה המורחבת – הצוות היקר שלי. שחלקם הולכים איתי שנים רבות, כמעט כל השנים, ורובם חצו איתי את הנהר המאוד גועש שלקח לנו חודשים לחצות. תודה גדולה במיוחד לאדם שפיר עורך הצנרת, בעבר עורך הצינור – והאיש שבזכותו – ורק בזכותו דף הפייסבוק צבר את הכח. אני חושב שזה זמן מצוין להגיד לך תודה".

"הייתי אומר תודה לעורכי הדין – אבל אני אנסח את זה אחרת, תודה ללוחמי הדין – הצוות המשפטי שלי, על עבודה משפטית מעוררת השראה, כתב ההגנה שהגישו הוא בעיני מניפסט שמגדיר מחדש מה שייך למי בעידן שבו אנחנו נמצאים – אני יודע שילמדו את כתב ההגנה הזה וכמובן את פסק הדין שנתנה השופטת מיכל נעים דיבנר- ואני שמח על כך. יש שופטות בתל אביב. ויש את חוות הדעת המופלאה של נשיאת ארגון האינטרנט הישראלי שהוכיחה בצורה גאונית דרך ניתוח קר של נתונים – למה העמוד שייך לנו. תודה גדולה לחברים מרשת 13 ובראשם המנכ"ל אבי צבי על גיבוי שקט. הם לא חשבו על המלחמה המסחרית נגד ערוץ 10 אלא על טובתי. נתנו לי גב גם כשכולם חשבו שהמלחמה מיותרת ובכלל נתנו לנו כאן קבלת פנים חמה מאוד בערוץ שהוא אמנם ערוץ מסחרי – אבל עושה מאמץ אדיר להביא לקדמת הבמה קולות לא מסחריים. אני שמח להיות פה אתם גורמים לכולנו להרגיש מאוד מאוד בבית".

"ואני רוצה להודות תתפלאו – גם לערוץ 10. לחבריי הרבים בערוץ שחיזקו בהודעות פרטיות. אני רוצה להודות אפילו למנהלים. כי לפני שהיתה תביעה היו שנים ארוכות ומאושרות, שנים של הגשמה, שהן תוצר של הבמה שקיבלתי שם. הצוות המשפטי המעולה בראשות דבורה קמחי, שנלחם נגדי בחודשים האחרונים גם הגן עליי באינספור מערכות בשנים האחרונות. תודה ספציפית למנכלים גולן יוכפז ויוסי ורשבסקי. אם אנחנו מדברים על הצדק אז צודק הרבה יותר יהיה להדגיש את השנים הטובות שלנו יחד ולא את החודשים הרעים. אני מאמין שהתביעה הזו היתה תוצר של נסיבות מסחריות רעות. אני מספר לעצמי סיפור וגם מאמין בו – שנכנעתם לצרככים המסחריים, אני מקבל את זה, זה אנושי בעיניי. אבל אני מאמין שאותם צרכים מסחריים שגרמו לכם לתבוע אותי הם חומר מתכלה – החברות שהיתה בינינו חשובה יותר מכל אינטרס מסחרי וחשובה יותר מכל הנסיבות שהביאו אותנו להילחם זה בזה עד זוב דם. אני אוהב אתכם – ויכול להיות שאחרי הכל וככלות הכל – אולי – גם אתם אוהבים אותי".

"אחרון חביב מאוד הוא ראדור בנזימן. שהיה מנכל חברת החדשות בעת שהוקמה התכנית. ראודור בנזימן התפטר מחדשות 10 בעקבות פרשת ההתנצלות לשלדון אדלסון. הוא התפטר כי הוא איש אמת. הוא העדיף את האמת על הכסא. מאותה סיבה ותוך סיכון אישי עצום הוא נתן תצהיר שבו הוא סיפר כהרגלו רק את האמת. אני מעריץ אנשים של אמת מוחטלת ומקווה שיום אחד אני גם אוכל להיות כזה – ועל זה אני מודה לך ראודור. וחייב לך המון תודה לכולם. מזל טוב לנו, מאמין שגם לכם".

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים