פייסבוק שוב תוקפת את הימין וחוסמת את גלית דיסטל-אטבריאן ל-30 יום

גלית דיסטל-אטבריאן
גלית דיסטל-אטבריאן

אשת התקשורת, הסופרת והפובליציסטית המוערכת גלית דיסטל-אטבריאן נחסמה באחרונה על ידי פייסבוק ישראל לחודש שלם, בטענה שתוכן שפירסמה הפר את תנאי השימוש של הרשת החברתית, כך נודע למזבלה. החסימה הנוכחית של דיסטל-אטבריאן, מצטרפת ל-3 חסימות נוספות שלה ב-2017, כאשר גם אז פייסבוק סירבה לספק סיבה מספקת לחסימתה.

דיסטל-אטבריאן היא אחת הדמויות המוערכות בתחומה, היא נעקבת על ידי עשרות אלפי אנשים ותכניה זוכים למאות ולעיתים לאלפי אינטראקציות. ביום יום, דיסטל-אטבריאן היא פאנליסטית בתוכנית "הפטריוטים" בערוץ 20, מגישה סרטוני דעה עבור תאגיד השידור הישראלי "כאן", כותבת טורי דעה ב"ישראל היום" שם מתפרסמות גם דעותיה הימניות, בהן בין היתר היא תוקפת את תרבות ה"פוליטיקלי קורקט" ואת ה"שמאל הרדיקאלי", דברים שכאמור זוכים לאהדה ויראלית גבוהה בקרב קוראיה ועוקביה.

לאור פועלה, כבר לפני כשנתיים, סימנה פייסבוק את דיסטל-אטבריאן כ-Power User שדעותיו אינן תואמות את האג'נדה הפוליטית שמונהגת בפייסבוק ישראל ע"י המנכ"לית עדי סופר תאני. לאור כך, דיסטל נחסמה כבר מספר פעמים, כאמור בכל פעם פייסבוק מסרבת לספק סיבה לחסימה. גם הפעם, נחסמה דיסטל ל-30 יום, שהיא הסנקציה המחמירה והקשה ביותר שפייסבוק מטילה, רגע לפני שהיא מחסלת לחלוטין את חשבון המשתמש.

על חסימתה, מסרה דיסטל-אטבריאן למזבלה: "סטטוס שהוא כולו קריאה נגד גזענות ובעד אחדות הסתבר כסטטוס שנוגד את רוח הקהילה של הפייסבוק. זה כבר הפסיק להצחיק אותי אפילו. מסע צייד ציני ומרושע".

חברת פייסבוק ישראל ומשרד "שלום תל אביב" סירבו להגיב בנושא.

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

6 תגובות לפוסט

6 תגובות

  1. אני איש ימין אבל מאוכזב שנשים מסוג זה הן אלה שמקבלות חשיפה ובמה לימין. האם לא די לנו בצחוק שהעולם עשה ממירי רגב? מהתגובות המוזרות של אסנת מארק שהיא פשוט בזיון לימין? מגיע לנו נשים איכותיות! מה קרה ללימור לבנת? יוחזרו האינטליגנטיות לליכוד כי הנשים מהסוג הזה והשטויות שהן אומרות רק גורמות לכולנו נזק!

  2. גם אני נחסמתי על ידי פ.ב . לימים מספר בגלל תגובה שנוטה לימין .
    וחבל ומאכזב שהם נוקטים עמדה , פוליטית

      1. אכן פייסבוק מזייפת .חוסמת אנשים בגלל דיעה פוליטית .האמת אם קוראים לזה קהילה .אז כן זו קהילה של ללמד אנשים להיות צבועים ולשקר ..אותי חסמו לפני שבוע .והיום שוב בגלל תגובה פוליטית. וצירפו תמונה שהעליתי לפני 5 חודשים כי היא בטענה שהיא לא תואמת את הקהילה ..בקיצור עונש כפול על סתם. פעמיים מסיבה אחרת לגמרי.אני מאמין שיש גיזענות בפייס וחלק מהעובדים שקיבלו סמכות מנצלים זאת לטובת הנאה או אינטרס. או תשלום בעבור הסתרה ..

      2. עובדי פייסבוק מושחתים ומנצלים זאת לטובת הנאות כספיים שמקבלים ממפלגת הסמאל האנרכיסטי .נחסמתי פעמיים על אותו תגובה אחרי שכבר נחסמתי לשבוע ושוב על אותו דבר עוד שבוע .הזיה של דבר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים