צריך לקנות יהלום? אייל גולן תובע את איגוד מרכזי הסיוע לנפגעות תקיפה מינית

אייל גולן תובע את מרכזי הסיוע לנפגעות ונפגעי תקיפה מינית
אייל גולן תובע את מרכזי הסיוע לנפגעות ונפגעי תקיפה מינית

פרשת איילן גולן והקטינות ממשיכה להסתבך. אחרי שהזמר המפורסם החל בהליך משפטי כנגד בלוגר הבידור עומרי חיון ואחרי שאורלי וגיא ביטלו את השתתפותם באירוע העצמת הנשים שם גולן יועד להופיע, עתה מתברר כי הזמר החל בהליכים משפטיים גם כנגד איגוד מרכזי הסיוע לנפגעות תקיפה מינית.

העיתונאית והמחוברת לשעבר שיר נוסצקי כתבה בפייסבוק (קליק לסטטוס):

"בטח שמעתם על פסטיבל הנשים באילת שאורח הכבוד שלו הוא לא אחר מ״הזמר הלאומי אייל גולן״. בטח גם שמעתם שבעקבות זאת אורלי וילנאי וגיא מרוז החליטו לבטל את השתתפותם בכנס. לאף אחד זה לא ממש הזיז. לא לרשת פתאל שמארחת את הכנס, לא לשאר האמנים המשתתפים שבחרו לשתוק ולא לחברת ההפקה ״שרית הפקות״ שמבטיחה להעצים נשים עבור אלפי שקלים ללילה באילת.ואפילו לא לגולן עצמו.

אייל גולן תובע את מרכזי הסיוע לנפגעות ונפגעי תקיפה מינית
אייל גולן תובע את מרכזי הסיוע לנפגעות ונפגעי תקיפה מינית

אף אחד מהם לא ראה טעם לפגם שהאדם שעומד במרכזה של שערורייה ציבורית המעלה שאלות מוסריות קשות לגבי יחס לנשים וניצול מיני של נערות, אולי לא כדאי שיהיה מסמר הערב של פסטיבל נשים. אולי כדאי לוותר. יותר מידי כסף ואינטרסים יש בסיפור. מי שבכל זאת לא יכלה לשתוק היא אורית סוליציאנו, מנכ״לית איגוד מרכזי הסיוע לנפגעות ונפגעי תקיפה מינית. אשה שרואה יום יום אווירה ציבוית מזלזלת גורמת לנזק עצום לקורבנות ומנעת הרתעה של מעוולים. אז היא יצאה בקריאה ציבורית ובבקשהה משאר האמנים לבטל את השתתפותם ולהביע את דעתם.

ומה אייל גולן עשה? הוא הרהר בדבר והחליט לעשות מעשה. הוא שלח לה מכתב של איום בתביעה על פי חוק לשון הרע. לאורך ארבעה עמודים עורכי הדין של אייל גולן מנפנפים במאסר, בפיצויים כספיים אסטרונומיים ובדרישה להתנצלות פומבית שהוא, אייל גולן, יאשר בעצמו.

אתם מבינים? אייל גולן דורש שהתקציב הזעום שאמור לשקם קורבנות של עבירות מין יקנה לו עוד יהלום. זאת השעה שלנו לעמוד לצד המרכז ולהגן עליו מידיים ציניות וחמדניות ולקרוא לשאר האמנים כך: כבר אי אפשר לשתוק. או שאתם תומכים במרכז הסיוע לנפגעות עבירה מינית, או שאתם בעד אייל גולן.מירי מסיקה, שלישיית מה קשור, ליאור נרקיס, ישראל קטורזה, צופית גרנט, נדב אבוקסיס וענת הראל – אנחנו קוראים לכם ולכן לגלות אחריות ולהבין שהשתיקה שלכם רועמת ואין שכר ששווה את זה. לא ככה מעצימים נשים."

אייל גולן תובע את מרכזי הסיוע לנפגעות ונפגעי תקיפה מינית
אייל גולן תובע את מרכזי הסיוע לנפגעות ונפגעי תקיפה מינית

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

4 תגובות לפוסט

4 תגובות

  1. יש לתבוע את אירגון הנשים ,ששפט את אייל..והעניש אותו !! כלומר לקחו תחוק לידיהם !! מה לנשים,ולאימהות באירגוני נשים אין בנים ?.. מה הם יגידו אם יעלילו עלילות דם על בניהם ??… כמו שהעלילו על אייל ??.,,

    אירון הנשים הפעיל לובי חזק בכנסת וכתוצאה מכך הכנסת העבירה חוקים "נגד הטרדה מינית"..כמו באירן.. כל גבר שמחזר אחרי בחורה עושה במכנסיים מפחד… זאת ועוד..כל מיני " תלונות הזויות עולות מהאוב…מלפני 15..20..שנה..זה ממש לא רציני.. לדעתי אישה שחושבת שניפגעה על ידי גבר או ההפך.. צריכים..צריכות..להגיש תלונה תוך ..נומר 3 שנים !!וגם יש לשנות את החוק שגם נשים תהיינה נאשמות בדיוק כמו גברים כי היום זה לא כך !

    לסיום לגבי אייל ..איל זך וטהור ,גבר אמיתי,ישר גלוי.ואומר תאמת .ללא כחל וסרק ! מנהיג אמיתי..פשוט..חבורת צבועים,עלוקות מוצצי דם..קנאים..התעלקו על צווארו.. אני תקווה שמעז יצא מתוק ואייל ימשיך לעשות חיל בשטח המוסיקה,ובכלל בחייו הפרטיים.שאינם מענייניו של איש ובטח לא של הקניבלים הסרוחים !

  2. Tguva sheli atem rocim…ok.Atem rak yodim laasot skandalim ve leharot le kulam eize totahim atem be litvoa anashim ashirim:)Aval laazor le nashim….loooo anahnu naase skandal im Eyal Golan eize pirsomet tova:)Im haitem rocim laazor le mishehu haitem shotkim ve osim eta avoda shelahem ve lo corhim al eize Eyal Golan she gam lo meusham bihlal.Az bimkom lehapes Eyal Golan ve ma hu asa taavru be kol haarec taaminu li lo rak ecel' mefursamim ze kore gam be mishpahot lo ashirot az lama atem lo roshmim alehem????????Eyal Golan yoter kesef a????

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים