עידן ליברמן מדרג את חמש הפרסומות הטובות ביותר של סופרבול 2015

saymyname

סופרבול 2015 (Super Bowl XLIX). לפני שנתחיל קצת מספרים: 4.5 מיליון דולר ל-30 שניות, נמכרו פרסומות ב-359 מיליון דולר וממוצע הצופים השנה נע בסביבות 120 מיליון כך שמדובר על שלושה דולרים לצופה. 130 מיליון איזכורים למשחק במדיה החברתית כשמתוכם 14 מיליון עוסקים בפרסומות ששודרו. עכשיו בואו נעבור לקריאייטיב. פעם כתבתי פה שאני שונא לדרג דברים, שיקרתי. קבלו את חמשת הפרסומות הטובות של סופרבול 2015 (לדעתי האישית כמובן).

קראו גם:
>> הפרסומות והקמפיינים הטובים והבולטים ביותר לשנת 2014

מקום חמישי: "GoDaddy "Working
בין כל הפרסומות הקודרות (היו הרבה כאלו) לבין המצחיקות או אלו עם הסלבס, נמצאת הפרסומת הזאת. תובנה מדוייקת, הכי פשוט שיש ובתקציב הפקה אפסי.

מקום רביעי: Esurance "Say My Name"
וולטר ווייט משובר שורות מוכר לכם ביטוח.

מקום שלישי: BMW – Newfangled Idea
לרעיונות הטובים ביותר, לוקח זמן להתרגל. פרסומת מבריקה.

מקום שני: Clash of Clans "Revenge"
ליאם ניסן מככב בפרסומת שהצחיקה אותי הכי הרבה.

מקום ראשון: Dodge Wisdom
קצת מוזר לבחור למקום הראשון פרסומת שכבר שודרה ב-2014, אבל היא כל כך טובה שהייתי חייב. יש פה הכל, רגש, זקנים, הרבה הומור ומודעות עצמית. הטקסט מבריק, המשחק, הבימוי והעריכה מושלמים וכשאני צופה בפרסומת הזאת, אני מרגיש שאני יושב בכיסא של מכונית ספורט שפשוט מאיצה מאפס למאה קמ"ש בשלוש שניות שבהן אני חווה את כל הרגשות הידועים לאדם. מושלם מבחינתי.

"הטור של ליברמן" טור השראה וחדשנות חדש במזבלה אשר נכתב ונערך ע"י עידן ליברמן, בעלים של סוכנות פרסום ומדיה חברתית Liberman Creative. לטורים נוספים של ליברמן, הקליקו כאן.

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים