האח הגדול 5: פעם היה פה כיף

בני גולדשטיין
בני גולדשטיין

אמש זכינו לראות את אחד הפרקים המשמימים ביותר בתולדות "האח הגדול". נכון, העונה הזו מלכתחילה לא הייתה הכי מלהיבה ולא יצרה את הבאז אליו היא רגילה, בעיקר כשרוב האקשן נבע ממישהו שהועף מהבית, אבל תוכנית שלמה שמורכבת מכלום + קלוז אפים של חמש דקות על טהוניה, לבנה וביז'ו כשהם מגלים שגילי קיבל את מירב הקולות ואי אפשר להדיח אותו, זה כבר שיא חדש, שאפילו אסי המפלרטט עם הדמויות של הביסלי לא יצליח לנצח.

בני גולדשטיין
בני גולדשטיין

הבנאדם המעניין היחיד, או יותר נכון – היחיד שניסה ליצור עניין (באמצעים כושלים, יש להודות) היה בני גולדשטיין. הוא גם היה היחיד שקיוויתי שלא יודח. מכל השאר לא ממש היה איכפת. גילי בהמה, ביז'ו משעמם, לאון פוץ וטהוניה לא מספקת את הסחורה. בני הצחיק אותי כשניסה ליצור תוכנית ראיונות, כשפלירטט כמו פיל נבוך עם שלי ובעיקר כשהיה ברור לכולם שהוא ילד בן שתיים שרוצה ללכת עם הבן האמצעי לגן השעשועים בעיקר כדי שהוא יוכל לשחק שם.

ואם מזכירים ילדים, אז אין שיחת גן חנה יותר מבני וביז'ו שדנים בבחורות שנישקו את הדתלייט: "אותי נישקו שתיים על השפתיים", הוא אומר, ואז ביז'ו נוגע לו בביצים, או משהו כזה. הכי רומנטיקה.

בחדר האח נפתח בני לגמרי ומספר שקשה לו כשהוא לא רואה את הילדים שלושה-ארבעה שבועות. הידד! מועמד מספר 8465 לאבא הטוב של השנה. המצלמה סוגרת קלוז אפ על הדמעה שלו, אבל אפילו זה לא עוזר כדי להשאיר אותו בבית, לא כשלאון מסתובב אפאתי ויבש כמו צנון וכשביז'ו חוזר שוב ושוב על כך שכנראה לא באמת אוהבים אותו בחוץ ואיך זה יכול להיות שגילי קיבל יותר קולות ממנו ומטהוניה. כשנזכרים שביז'ו בעיקר ישב ועישן וטהוניה בעיקר שתתה קפה בעוד גילי מתסיס את הבית, מנבל את הפה ומספר עד כמה הוא טוב לב ושונא מריבות – העניין די מובן.

כמו האסירים שחוזרים בתשובה בכלא, גם לאון שם כיפה לבנה והולך לדנה שתעשה לו סוג של "מי שבירך" עילג ותבטיח את הישארותו בתוכנית. אחר כך, כשהוא נשאר, היא מגלה לו ש"הקדוש ברוך הוא לא סתם, הוא סבבה". הלוואי שגם את היית, דנה.

מישהו מגיע עם מגפון כדי לצעוק "לאון אוהבים אותך". מישהי, כנראה. ללאון זה מספיק והוא בטוח שכל מדינת ישראל עפה עליו והדבר הראשון שהוא עושה אחרי הזכייה זה לפגוש את שמעון פרס. חם לו בגוף, הוא מאושר ומרגיש סלב. גם אנחנו היינו מאושרים אם לאון היה עושה משהו עם עצמו ומכניס קצת עניין לתוכנית, אבל את הנשיקה שלו עם פאולינה כנראה ניאלץ לראות רק בפרק הבא. התמוהה שצועקת בחוץ לא מפסיקה בלאון. היא גם אוהבת את דנה, והיא, כנראה, היחידה.

ולמרות שבני היה קצת כמו מפלגת הכלכלה, הרבה גימיקים אבל אין שם כלום, עצוב היה לראות אותו ואת מעט העניין שנותר עוזבים את הבית. מה ישאר לנו? אבי לוי מנמנם בשמש, דורין מכינה חביתה, פאולינה עושה קוקו וגילי מיילי אומר גילימיילי. חבל, פעם היה פה כל כך כיף. // צביה בלום

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים