יסמין לוי, בת זוגו של גל מור מחורים ברשת הופכת למכונת מדיה חברתית עצמאית ומשיקה את מיס טומורו

מהסייד קיק של גל מור וחורים ברשת למכונת מדיה חברתית - יסמין לוי משיקה את מיס טומורו
מהסייד קיק של גל מור וחורים ברשת למכונת מדיה חברתית – יסמין לוי משיקה את מיס טומורו

יסמין לוי, עד לא מזמן עיתונאית במוסף 7 ימים של ידיעות אחרונות ובשנים האחרונות מנוע עוצמתי שעבד בשקט בשקט על קידום חורים ברשת של בן זוגה גל מור, משיקה אתר ועסק חדש בשם 'מיס טומורו' (אשת המחר וגם להתגעגע למחר – Miss Tomorrow). לוי שבשנתיים האחרונות מיצבה את עצמה כסוג של אושיית פייסבוק עם כ-11,000 עוקבים מקווה להפוך את המעמד והאהדה הווירטואלית שצברה לעסק מכניס בתחומי המדיה החברתית ותעניק ייעוץ לחברות, ליווי פרויקטים, הרצאות ועוד.

באתר החדש שהקימה (קליק לביקור) מציעה לוי לחברות לנהל איזור/בלוג/ערוץ תוכן ממותג ומקודם, בדומה למודל שיושם בחורים ברשת החדש. על פניו נראה שגם תשתיותיה של חורים ברשת לרבות האתר, עמוד הפייסבוק ופרופיל הפייסבוק "האישי" של גל מור, יופנו לקידומה של לוי, וזאת להערכתי במסגרת מהלך אסטרטגי, מתוכנן בקפידה שנרקם במשך זמן רב במוחם של בני הזוג מור-לוי.

יסמין לוי, בת זוגו של גל מור מחורים ברשת הופכת למכונת מדיה חברתית עצמאית
יסמין לוי, בת זוגו של גל מור מחורים ברשת הופכת למכונת מדיה חברתית עצמאית

מתוך האתר – כיצד ניתן להשתלב בפעילות האתר:

א. ייזום, ניהול, ייעוץ וליווי פרויקטים קריאטיביים איך קורה שמשתמש פרטי מקבל 10,000 לייקים בפייסבוק בעוד תאגיד שמפעיל מחלקת תוכן משומנת מתקבל בהתעלמות גורפת?

כל חברה/אדם/מותג צריכים לפעול מהמקום האמיתי שלהם, ולספר את סיפורם. חברות צריכות להתפתח, להתחדש, לעדכן באופן תמידי ולסגל קול אנושי כי בלי זה לא ירגישו בחסרונן. כמי שגם חיה ונושמת אופנה, אסתטיקה וסטייל אני מאמינה כי כאשר מוצאים את הסיפור, ניתן במקביל לארוז ולעטוף אותו בצורה מעוררת השראה ורגש.

נוכל יחד להוציא אל הפועל הפקות באופן חד פעמי/קבועות שיתאפיינו בסטייל מרשים ויתרגמו את החזון שלהם ואת האווירה שהם רוצים להנחיל. מדובר בהפקות צילום ותוכן מקצועיות בהפקה מלאה של יסמין לוי משלב הבריף ועד קידום הקמפיין לקהל היעד ב-look and feel של יסמין. רלבנטי לעולם הפנאי, אופנה, מוצרים ויזואליים ועוד. קידום והפצת הפרויקטים נעשה באמצעות האתר Miss Tomorrow, עמוד הפייסבוק של יסמין לוי וכו'.

ב. קידום פרויקטים קיימים עימם יסמין לוי יכולה להזדהות במיקום מרכזי באתר ובפלטפורמות אחרות לפי תקופה (שבוע, חודש, 3 חודשים) – מהשקת מגזין, סטודיו, קמפיין מודעות וכו'. חברות/אנשים הרוצים לקדם דרך האתר דבר מה בעל אינטרס ציבורי ויש בו עניין לטעמי (למשל מוצר, פריט חדש, תערוכה, תוכנית, סרט, אלבום, שיר) יקבלו במה ויקודמו בצורה הנכונה דרך עיני, כשאכתוב ואחבר ויזואליה מתאימה כדי שגם יצליחו לחלחל לתודעה. אסייע לגופים, חברות ואנשים לספר את הסיפור שלהם בצורה המדויקת, הרגישה והמעניינת ביותר. כתבות אלה יתפרסמו ב"מיס טומורו", באתר "חורים ברשת" וכן בערוצים החברתיים של המזמין והמדיה שעומדת לרשותו.

ג. ניהול איזור/בלוג/ערוץ תוכן של מותג על ידי Miss Tomorrow אבחן ביחד אתכם את היתרונות והחסרונות שלכם, את החוזקות והחולשות, אגלה מה מייחד אתכם ומה אוכל לספר כדי לגעת באנשים ולהזיז להם. בשלב השני נאפיין ביחד את הקו הוויזואלי המתאים לסיפורים שלכם, בין אם מדובר במאמרים באתר, פוסטים בפייסבוק או תמונות באינטסגרם, בין אם פעילות חד פעמית ממוקדת או לאורך זמן.

הרצאות ופאנל בהנחיית יסמין לוי – עיתונאית מובילה, אשת דיגיטל ומובילה חברתית בתחומי תרבות, אופנה, פנאי וכו'. הרצאות יוכלו להיות בהכוונה למוצרי הלקוח, התנהלות ברשתות חברתיות או ייעוץ בניהול דיגיטלי של מוצר.

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

4 תגובות לפוסט

4 תגובות

  1. זיבלוני יקר,
    אני מניח שהשם שלך הולך לפנייך.
    אין לי ספק שנכשלת בכל תחום שנגעת בו ואתה מוציא את המירמור שלך כלפי אלו שמצליחים, או לפחות מנסים להצליח.
    נסה לפרגן מדי פעם, ללמוד מאחרים, זאת לא בושה.
    אולי תגלה איך להצליח גם בכוחות עצמך.
    בהצלחה יסמין, ואל תתני לאנשים קטנים למשוך אותך למטה !

  2. כל אחד ואחת מעניק לעצמו תואר שהוא מלך השיווק הדיגיטלי שבסך הכל הם בקושי מבינים איך למכור אבטיח .

    בולשיט בריבוע – מוכרים לוקשים לאנשים והפראיירים רק מתרבים !

  3. למה בולשיט? למה לקטול אישה מוכשרת שזיהתה צורך והפכה אותו לעסק?
    כל הכבוד והלוואי ותצליח!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים