פייסבוק מציגה בפומבי את מספר הצפיות של סרטונים שעולים לרשת החברתית

facebook-stop-autoplay-664×374

למעלה ממיליארד סרטונים מועלים ומשותפים מדי יום בפייסבוק כך חשפה הרשת החברתית בתחילת החודש לצד ההודעה המוזרה כי בכוונתה להציג בפומבי את מספר הצפיות שיש לכל סרטון אשר משותף בעמודי האוהדים השונים. בשעות האחרונות החלה הרשת החברתית לקיים את הבטחתה ופרסה את הפיצ'ר במאות עמודי פייסבוק בישראל ובחו"ל.

בשעות האחרונות החלה הרשת החברתית להציג את מספר הצפיות לסרטונים אשר הועלו לעמודים שונים, ביניהם סטטוסים מצייצים, הצינור, עמודי מותגים כדוגמת קליק, תנובה ונוספים. את מספר הצפיות ניתן לראות בתחתית הסרטון וזאת בתנאי שנכנסתם לקישור הישיר שלו. האם פייסבוק מנסה להיות יו טיוב? או לחילופין מדובר במהלך אסטרטגי אשר עובד על עיקרון האגו – 'למי יש גדול יותר' אשר נועד לכפות על מפרסמים לקדם בצורה מאסיבית את הסרטונים שלהם וזאת במטרה להציג כמות צפיות גבוהה משל מתחריהם, במיוחד לאור העובדה שעתה הנתונים פומביים.

נתוני הביצועים של המפרסמים והעמודים השונים חשופים עתה לעיני כל ויכולים בהחלט לשמש את מתחריהם. יתרה מכך, בבחינת הגולשים – אין לנתונים המדוברים שום ערך, אולם בבחינת בעלי העמודים, מדובר במהלך מפר-פרטיות וסודיות מצד הרשת החברתית, אשר מי יודע, אולי יום אחד אף תחליט להפוך כל הסטטיסטיקות של כלל הסטטוסים של העמודים לפומביים.

סטטוסים מצייצים – 15,846 צפיות לסרטון

צילום מסך: פייסבוק
צילום מסך: פייסבוק

תנובה – 7,135 צפיות לסרטון

צילום מסך: פייסבוק
צילום מסך: פייסבוק

קליק – 1,055 צפיות לסרטון

צילום מסך: פייסבוק
צילום מסך: פייסבוק

סטטוסים מצייצים – 26,224 צפיות לסרטון

צילום מסך: פייסבוק
צילום מסך: פייסבוק

הצינור – 10,320 צפיות לסרטון

צילום מסך: פייסבוק
צילום מסך: פייסבוק

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים