מזבלה.קום

נחשף: 052-3943423, זהו מספר הטלפון הישיר לקבלת תמיכה מפייסבוק ישראל

פייסבוק ישראל
פייסבוק ישראל

הרבה כבר נאמר ונכתב על חוסר היכולת ליצור קשר עם חברת פייסבוק ישראל, אותה מובילה המנכ"לית עדי סופר תאני. בין אם נתקלתם בעמודי הסתה שקוראים לרצח יהודים, בעיות ובאגים בשימוש ברשת החברתית או שאתם מפרסמים קטנים מדי עבור מנהלי הלקוחות של פייסבוק, סביר להניח שכשלתם במרבית הניסיונות ליצור קשר עם פייסבוק ולקבל מענה אנושי ובכלל לפניותכם.

בחודשים האחרונים, מאז החלה התקשורת הממוסדת לעסוק בסוגיית פייסבוק ישראל, החברה אומנם עונה ליותר פניות ומעניקה מענה לחלקן, אולם לא מספיק, לפחות לא בנושאים חשובים כדוגמת אי הסרת עמודי הסתה. גם משרד יחסי הציבור של פייסבוק בישראל – 'שלום תל אביב' של זמיר דחב"ש ורינת פרידמן כמעט שאינו עונה לפניות עיתונאים בנושאי פייסבוק ישראל. התגובה כי אין תגובה הפכה לתגובה אוטומטית מצד אנשי היח"צ של הרשת החברתית, וזאת כחלק ממדיניות החברה בישראל.

קראו גם:
>> אלו הם עובדי פייסבוק ישראל שיענו לכם בשעת צרה
>> כך תיצרו קשר ישיר עם מנכ"לית פייסבוק ישראל

עורך הדין גיא אופיר, פירסם לפני כשלושה חודשים את דרכי יצירת הקשר עם חברת פייסבוק ישראל, לאחר הפרסום שכלל כתובת אימייל, פקס וטלפון של משרדי פייסבוק ישראל ברוטשילד 22 בתל אביב, חסמה החברה את המספר ממענה אנושי ובמקומו נותבה השיחה למשיבון.

עתה, חושף אופיר את מספר הטלפון הישיר והחדש של פייסבוק ישראל, שהוא 052-3943423. לדברי אופיר, מי שעונה לטלפון הם אנשי הקבלה של פייסבוק ישראל (עמי, רון, לינוי), "הם מאוד נחמדים ובסופו של דבר מבצעים הוראות שקיבלו", כך מספר אופיר. כידוע, אופיר מייצג את אבי לן, שנמצא בימים אלו בהליכים משפטיים מול חברת פייסבוק ישראל וזאת לאור סגירת עמוד 'סטטוסים מצייצים' בינואר השנה, לאחר שנחשף באתר גלובס כי בסטטוסים מצייצים נמכרו תכנים שיווקיים לצד שלישי וזאת בניגוד לתקנון השימוש של הרשת החברתית.

"היום בשעה טובה, הצלחנו להשיג שוב את הטלפון החדש של פייסבוק ישראל בע"מ. אני לא משלה את עצמי, סביר להניח שבתוך כמה ימים פייסבוק תשנה שוב את הטלפון, אבל אל חשש, נאתר גם את המספר השלישי, הרביעי, והחמישי, עד שפייסבוק תבין שכדאי לה להפסיק להתנהג כמו אחרון החייבים בהוצאה לפועל. דרך האגב, הפקס של פייסבוק, שעודו פעיל, ומכתבים שמשרדי שולח לשם נענים, הוא: 03-6982301." כך מסר אופיר למזבלה.

עידכון 14:10: דקות ספורות לאחר הפרסום במזבלה ועשרות שיחות שלבטח התקבלו, פייסבוק ישראל הפסיקה לענות לטלפון. המזבלה תמשיך לעקוב אחר השינויים בדרכי ההתקשרות עם פייסבוק ישראל ותפרסמם ללא לאות או פחד מסקנציות מצד פייסבוק.

עידכון 16:30: פייסבוק ביטלה את המנוי הסלולרי.

הקלטה של המענה האוטומטי הקודם של פייסבוק ישראל:

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

25 תגובות לפוסט

25 תגובות

  1. 6 חודשים אני מנהל מרדף אחרי התמיכה של פייסבוק (אני חסום על העתק הדבק )אין עם מי לדבר שלחתי כל מה שביקשו
    מישהו יכול לעזור?

  2. עברתי על האתר שלך וראיתי פוטנציאל גדול לחשוף את האתר שלך ליותר לקוחות (שהיום הולכים למתחרה שלך) ע"י שילוב של כמה טקטיקות קידום שבהם תוכל לראות תוצאות כבר מהחודש הראשון . אם תרצה לשמוע על המערכת אשמח שנדבר בטלפון וארחיב בעניין
    שי

  3. אני לא מצליחה לשתף פוסטים לקבוצות וגם בכלל ולא להגיב…. מישהו יודע מה עושים שלחתי להם משוב ולא חוזרים .

  4. יש לי היכולות לייצר לכם כמות גדולה של קלינטיים חדשים ואיכותיים .

    האם אפשרי להתקשר ולהרחיב ?

  5. ואותי מקללים בפייסבוק איזה בן אדם ביריון למשל שאמר לי במסנג'ר שאני זבל וכינה אותי מניפולטיבית והוא לא מכיר אותי בכלל

  6. פרצו לי לחשבון הפייסבוק שינו את האימייל ואת הסיסמה יש לי תמונות חשובות הפורץ משחק בשם שלי ועושי לי בלגם בחשבון השמח לעזרה האימייל שלי [email protected]

  7. אתי כהן פייסבוק חייבת להיעלם מהמפה מתעשרים על חשבון האנשים המסכנים שימותו אמן הגיב:

    פייסבוק חייבת להיעלם מהמפה מתעשרים על חשבון העניים שימותו אמן פייסבוק

  8. אתי כהן פייסבוק חייבת להיעלם מהמפה מתעשרים על חשבון האנשים המסכנים שימותו אמן הגיב:

    פייסבוק חייבת להיעלם מאיתנו הם עושים בנו מה שהם רוצים וגם מתעשרים מזה שימותו אמן

  9. פייסבוק חייבת להיעלם מאיתנו הם עושים בנו מה שהם רוצים וגם מתעשרים מזה שימותו אמן

  10. כבר זמן רב, ישנו אדם בעל אותו השם כשלנו וכל ההודעות שלו מגיעות אלינו. זה מטרד יומיומי מאוד מעצבן. אנא עשו הפרדה בינינו.
    תודה מראש.

  11. כבר זמן רב, ישנו אדם בעל אותו השם כשלנו וכל ההודעות שלו מגיעות אלינו. זה מטרד יומיומי מאוד מעצבן. אנא עשו הפרדה בינינו.
    תודה מראש.

  12. נפתלי
    אני שכחתי את הסיסמה של הפייסבוק שלי
    ושל המייל והפלפון הקודם אבד אך אני משחזר את הפייסבוק שלי מבלי לפתוח פייסבוק חדש

  13. אני בפיסבוק בשיתופים כל הזמן. יש לי התרהות לא יכולה לשתף כל פעם אים תאריכים מסוימים שנותנים לי למה זה ככה כאילו מחפשים אותי הרי לא עשיתי שום דבר משעם להם פשוט מתסכלים אנשים

  14. פעם היה לי פייסבוק שכאשר רציתי להכנס אליו לא הצלחתי ולכן פתחתי חדש..איך אני מוחקת את הישן??

  15. בבקשה בבקשה כבר כמעט שבוע אני לא יכולה להכנס לפייסבוק. הוא רושם לי שייתכן וישנה פעילות חשודה מה עושים??? למי פונים? מוכנה לשלם רק תעזרו לי help

  16. בא לי שיחסמו לך את הפרופיל והעמוד של המזבלה רק כדי לראות איך תגיב. יהיה משעשע. איך גורמים לזה לקרות?

  17. אני היחיד שטרח להתקשר אליהם פה? קצת מאכזבים אתם
    לא אתה לא היחיד, המנוי נותק ממש לא מזמן… אני כותב על זה. טרם לניתוק היה מענה אנושי, לאחר הפרסום במזבלה זה עבר למשיבון ולאחריו ניתוק לחלוטין של המנוי.

  18. כל הכבוד על הפרסום, אני חושש שפייסבוק ישראל לא ישארו חייבים כי זו חברה שלא חוששת מביקורת ציבורית כלל ומתנהגת באופן ביריוני כלפי כל מי שפוגע בהם ולו באופן האיזוטרי ביותר. הייתי מדגיש את האפשרות לקבל עדכונים מהאתר באמצעות מייל/ר.ס.ס. כי פרופיל הפייסבוק שלך בסכנה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים