סחיטה או יוזמה חברתית מבורכת? אם לא תתרמו, ארז רובינשטיין יעשה לכם אנפרנד

unfriend

ארז רובינשטיין, מבעלי משרד הפרסום twentythree החליט כי לרגל יום הולדתו ה-40 הוא הולך לאבד כמה מחברי הפייסבוק שלו וזאת לאחר שבתחילת השבוע הציב בפני 1440 חברי הפייסבוק שלו אולטימטום בשיתוף פעולה עם עמותת ליל"ך הפועלת למען ילדים בסיכון במגזרים החלשים בקהילה: "תרמו לפחות 20 שקלים לקידום אג'נדת 'לכל ילד מגיע לרכב על אופניים', או שאעשה לכם אנפרנד".

רובינשטיין, אשר יציין 40 ב-22 בנובמבר, החליט שהגיע הזמן להעמיד למבחן את הערך האמיתי של חברי הפייסבוק שלו ובמקום לבזבז כסף על מסיבת יום הולדת ומתנות מיותרות (להגדרתו) הציב בפני חבריו ברשת החברתית שתי אופציות – תרמו לפחות 20 שקלים אשר ישמשו לרכישת אופניים וקסדות לילדים מעוטי יכולת, או שאעשה לכם אנפרנד. מאז השקת הגיוס, חברי הפייסבוק של רובינשטיין תרמו כ-2,860 ש"ח (מתוך יעד של 12 אלף) שהם כ-10 זוגות אופניים שיתרמו לילדים.

רובינשטיין כתב בפרופיל הפייסבוק שלו: "ביום-הולדת ה-40 שלי אאבד רבים מחברי הפייסבוק שלי. לכבוד חגיגות ה-40, החלטתי שאני לא רוצה לבזבז כסף על מסיבה ראוותנית, ואני גם לא רוצה שהחברים שלי יבזבזו כסף על מתנות מיותרות. החלטתי לעשות משהו שמרגיש לי נכון ויש בו משמעות – החלטתי לעשות טוב לילדים שזקוקים למתנה יותר ממני והחלטתי לגרור איתי את חברי הפייסבוק שלי. בכח. ביום הולדת ה-40 שלי, מי שירצה להישאר חבר פייסבוק שלי, יצטרך לשלם 20 ש״ח. לפחות".

"זה לא מס חדש ולא דמי חברות. זו גם לא מתנה כפולה. למען הסר ספק – אני לא רוצה שום מתנה אחרת ליומולדת שלי. מה זה כן? זו תרומה לרכישת אופניים עבור ילדים קטנים שיד משפחתם אינה משגת. ילדים מקסימים שפגשתי במועדניות של עמותת לילך. ילדים שעבורם אופניים חדשים הם בגדר חלום רחוק.עלות זוג אופניים, גלגלי עזר וקסדה לילד היא 300 ש״ח. המטרה היא לרכוש 40 אופניים ולהרכיב אותם יחד עם הילדים. אם אין לכם כח להמשיך לקרוא, ואתם רוצים לתרום בלי לסבול עוד מהחפירות שלי, לחצו כאן".

מתוך עמוד הגיוס של רובינשטיין באתר give2gether
מתוך עמוד הגיוס של רובינשטיין באתר give2gether

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים