סטטוסים של מלחמה: סטטוסים מצייצים עולים למתקפה מול עדי סופר-תאני ופייסבוק ישראל

release
עדי סופר-תאני
עדי סופר-תאני

לאור דבריה של מנכ"לית פייסבוק ישראל עדי סופר-תאני, הבוקר בכנס גו מובייל (Go Mobile) בכל הנוגע לפרשת 'סטטוסים מצייצים' ועמדתה התקיפה של פייסבוק אל מול החזרת מצייצים לאוויר וזאת לאחר הסרתו ביום שישי האחרון בעקבות חשיפה גלובס אודות מכירת סטטוסים בעמוד, אבי ועדי לן, מפעילי מצייצים, עולים בדקות האחרונות שלב אל מול הרשת החברתית ומפנים את האצבע המאשימה כלפי מנכ"לית פייסבוק ישראל, לצד מכתב פומבי ופעילות מחאתית בפייסבוק תחת השם "שחררו את הציפור הכתומה – עמוד המאבק להחזרת סטטוסים מצייצים" (קליק לעמוד).

קראו גם:
ynet מגלגל עשרות מיליוני שקלים מתוכן שיווקי סמוי
חשיפה: כך רני רהב קונה סטטוסים שיווקיים בפייסבוק
מעריב מסירים סטטוס שיווקי לאחר הקפאת מצייצים

מכתב פומבי לעדי סופר מנכ"לית פייסבוק בישראל (פורסם בפרופיל של אבי לן)
"שלום לך, זהו היום השישי שסטטוסים מצייצים, מהדפים החשובים בישראל, לא באוויר. הוא הורד בשרירותיות, ללא כל הודעה, וללא תהליך של שימוע, על ידי פייסבוק. אין רגולטור שפועל כך ללא שימוע. אין מנכ"ל שלא היה טורח להסביר או לחזור ללקוחותיו. אבל בדיקטטורה של פייסבוק יש, מתברר, חוקים אחרים.

למעשה, אני עובד אצלכם בפייסבוק כבר חמש שנים, שמונה עשרה שעות ביום, אבל באופן תמוה, אין בינינו ומעולם לא היה כל קשר. עבורכם, הפך סטטוסים מצייצים למקור גאוותה של פייסבוק-ישראל. לא מעט הצגתם אותו אצלכם כגולת הכותרת של הצלחת הרשת החברתית הישראלית ובצדק. בפועל, לא הפסקתם להערים קשיים, ואני שתקתי. סיימתי לשתוק!

לקחתי אחריות, הבטחתי לנהוג מעתה על פי קוצו של יוד בנוגע לכללים שלכם, גם אם עם חלקם אני לא מסכים, ולא התחלתי אפילו לספר את הצד שלי ואת העוול העצום שנעשה לי. אבל הצד שלי לא חשוב. התוצאה חשובה. שישה ימים שסטטוסים מצייצים לא באוויר. את מי בעצם אתם מענישים?

מתוך מחאת סטטוסים מצייצים
מתוך מחאת סטטוסים מצייצים

העונש מגיע לי, אבל לא לעוד 720,000 איש אוהדים, 3 מיליון קוראים ומיליון וחצי מגיבים! היום אמרת: "כל מי שסוטה מהמדיניות שלנו – הדף שלו יוסר". בוקר טוב צביעות. ברצוני לספר לך משהו שאם אינך יודעת אותו הרי את חוטאת לתפקידך: זה קיים בהמון עמודים בפייסבוק ישראל – לא ממש קשה לגלות אותם, אבל אם את מתקשה, נשמח לעזור לך.

ואיך את מסבירה את העובדה שקיימים ברשת מאות דפים מזוייפים שמתחזים לסטטוסים מצייצים? חלקם אף הגדילו לעשות והשתמשו בתמונה האישית שלי. כל עוד אינך מורידה אותם מהאוויר את שותפה לפשע של הטעיית הגולשים ומתן פרס לרמאים גונבי-לייקים.

נפלה בחלקי זכות גדולה, הקמתי דף שאין כמוהו בעולם. זה הדף של הציבור הישראלי. הדף שסיפק לישראלים מקום להישמע ולהיאבק. תופעה ששותפים לה 720,000 איש. תופעה שמעניקה פתחון פה לכל אדם באשר הוא, על השקפותיו, אמונותיו, קשייו והצלחותיו.

יש לכם אחריות גדולה בפני הציבור הישראלי, ואני דורש מכם לעמוד בה. הדף של סטטוסים מצייצים הוא ה-דף ה-ישראלי בכל המובנים, על הכיעור והיופי, על הזעם ועל הפירגון. הוא הדף של כולנו. אני פונה אלייך כנציג של האיש הקטן, זה שרוצה להישמע, זה שרוצה להתבטא, להתבדח או לבכות. אני פונה אליכם בשם כל אלה שחייהם השתנו לטובה בגלל סטטוסים מצייצים. לא להם מגיע עונש.

למען הציבור הגדול הזה, אני מתכוון להילחם בכם על סטטוסים מצייצים. כבר קיבלתי פניות מהתקשורת הבינלאומית. לא ניתן לכם לחסל כך בשרירות לב את הדף של הישראלים. רוצים מלחמה? תקבלו".

את הסטטוס חותם לן עם הפנייה לפרופיל הפייסבוק של סופר תאני, תוך קריאה לחבריו ועוקביו לפנות אליה ולדרוש את החזרת העמוד לאלתר, אשר כאמור הוסר מהרשת החברתית בשישי האחרון. קליק לסטטוס של אבי לן.

וידאו: לילה כלכלי, רני רהב VS עומרי חיון בפרשת סטטוסים מצייצים

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים