למה עדי סופר תאני, מנכ"לית פייסבוק ישראל מחקה את פייסבוק ממקום עבודתה?

עדי סופר תאני
עדי סופר תאני

עדי סופר תאני, מנכ"לית נציגות חברת פייסבוק בישראל מחקה מהפרופיל האישי שלה את facebook כמקום עבודתה, על כך הצביעו מספר גולשים ששלחו הודעות למזבלה. סופר-תאני נכנסה לתפקיד היוקרתי במרץ 2014 עם הכרזת מינויה כמנכ"לית הפעילות המסחרית של הרשת החברתית בישראל. מאז כניסתה לתפקיד ניתן לזקוף להנהגתה לא מעט הישגים, ביניהם סגירת 'סטטוסים מצייצים', בחירתה כאישה החזקה במשק הישראלי על ידי מגזין פורבס ועליה משמעותית בהכנסות פייסבוק בישראל המוערכות בכ-300 מיליון דולר בשנה.

בחודשים האחרונים מוקמה סופר-תאני במרכזן של מספר מחאות אזרחיות וחברתיות המופנות כלפי פייסבוק ופייסבוק ישראל. ביניהן פעולת מחאה של רותם גז שלאחרונה ריסס כתובות גרפיטי על קירות מגדל משרדי פייסבוק ברוטשילד וזאת לטענתו לאור ההסתה המתמשכת ברשת החברתית, עמוד 'באים לבנקאים' שנסגר על ידי פייסבוק בטענה לבריונות דיגיטלית מצד ברק כהן וערן ורד שבעקבות כך הבטיחו כי יביאו את קול המחאה עד לפתח ביתה של סופר-תאני בסביון ואולי הזכורה מכל, פרשת עורך הדין גיא אופיר, שאיים לחשוף את פרטיה האישיים לאחר שחברת פייסבוק סירבה להעמיד דרכי התקשרות ברורים.

בחודשיים האחרונים נשלחו למזבלה מספר פניות מגולשים שסיפרו כי סופר-תאני הסירה את 'פיייסבוק' ממקום עבודתה כפי שמופיע באיזור ה'אודות' בפרופיל האישי. באחת ההודעות שנשלחה למזבלה נכתב: "עדי סופר תאני הסירה מפרופיל הפייסבוק שלה את האזכור לכך שהיא מנכ"לית פייסבוק בישראל. ידוע לך למה?".

הפרופיל של עדי סופר תאני כיום
הפרופיל של עדי סופר תאני כיום
הפרופיל של עדי סופר תאני כיום
הפרופיל של עדי סופר תאני כיום

חלק מההשערות טענו כי המנכ"לית לכאורה אולי מעדיפה להצניע את מקום עבודתה וזאת בכדי להימנע מקבלת הודעות מגולשים שנתקלים בבעיות שונות, ספקולנטים אחרים טענו כי אולי מדובר בהנחיה כלשהי, במיוחד לאור כך שמרבית מעובדי פייסבוק ישראל בחרו שלא לציין את מקום עבודתם.

אולם מבדיקה של המזבלה עולה כי לא מדובר בהנחיה או בהצנעת פרטים, והסיבה להסרה פשוטה למדי ובו בזמן גם משעשעת למדי. לכידת מסך מציגה כי ביום כניסתה לתפקיד, סופר-תאני ניסחה את הטייטל החדש שלה כ-County Manager של פייסבוק ישראל, דהיינו מנהלת מחוז במקום מנהלת ארצית (Country Manager), ובכך בעקבות שגיאת כתיב אחת והחסרת האות R, סופר-תאני שכנראה שמה לב לטעות, מחקה לחלוטין את מקום עבודתה וזאת במקום פשוט ללחוץ על כפתור ה-Edit ולתקן את השגיאה.

לכידת מסך קודמת של הפרופיל
לכידת מסך קודמת של הפרופיל

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים