באים לבנקאים VS עדי סופר תאני – יפקדו את ביתה של מנכ"לית פייסבוק ישראל ב-17 בספטמבר

משפחת תאני - סביון
משפחת תאני – סביון

יממה אחרי שפעילי תנועת 'באים לבנקאים' הבטיחו כי ישיקו מחאה המופנית למנכ"לית פייסבוק ישראל, עדי סופר תאני ובשעה האחרונה עלה לרשת החברתית האיוונט הרשמי, אשר מזמין את הציבור הרחב לקחת חלק באירוע ההזדהות עם 'באים לבנקאים'. האירוע יתקיים מול ביתה של סופר-תאני בסביון ב-17 בספטמבר בשעה 20:00. את האירוע פתח ערן ורד, ממקימי התנועה לצידו של עורך הדין ברק כהן.

עידכון 10.9: פייסבוק הסירה את האירוע וחסמה את הפרופיל של ורד לשבוע [הודעה].

כזכור, עמוד הפייסבוק של 'באים לבנקאים' תנועה אקטיביסטית הפועלת להעלאת המודעות בדבר פועלם של הבנקים, הוסר באחרונה מעל פני הרשת החברתית, וזאת בטענה כי ורד וכהן לכאורה נקטו בביריונות דיגיטלית, כך לפחות עולה מהודעת ההסרה הרשמית של פייסבוק. בחברת פייסבוק ישראל מסרבים להתייחס לנושא.

במקביל לסטטוס והאיוונט שנפתח, פעיל 'באים לבנקאים' ערן ורד, העלה לרשת סרטון קצר שנערך מתוך הרצאה של סופר תאני בכנס של כלכליסט, בסרטון נשמעת מנכ"לית פייסבוק ישראל מדברת על הצורך של החברה להיות קשובה לרחשי הרשת ולהתאים את עצמה לעידן המשתנה.

בעמוד האירוע נכתב: "מנכ"לית פייסבוק ישראל עדי סופר תאני יכולה לסגור כמה דפי פייסבוק שהיא רוצה, אבל דבר אחד היא לא יכולה לסגור: את הרחוב בו היא גרה בסביון. עדי סופר תאני קיבלה בקשה לכאורה משרי אריסון הגנבת העושקת להוריד את דף המאבק הציבורי של באים לבנקאים אך נתנה לנו אפשרות לכאורתית לערער על ההחלטה. ערערנו. תגובתה של פייסבוק לערעור: מחיקת הדף לחלוטין".

"אנחנו בסופו של דבר, כדרכנו בקודש, נבוא לעדי הביתה ונודיע לשכנים שלה על הדרכים בהן היא נלחמת במאבקים אזרחיים לגיטימיים ואתם מוזמנים. עדי סופר תאני יכולה להוציא כמה צווים וחתולים שהיא רוצה, כדי למנוע ממני לפרסם את כתובת המגורים שלה. אבל היא לא יכולה למנוע זאת מעשרות ומאות של אנשים".

מתוך אירוע הפייסבוק שנפתח
מתוך אירוע הפייסבוק שנפתח

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

5 תגובות לפוסט

5 תגובות

  1. לא יעזור כלום, ברק כהן מספיק חזק, יש לו אנשי תמיכה חזקים ולהם כלים להתמודד כל הבעיות נגד הסרת עמוד בםייסבוק ונגד הבנקים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים