אל תקרא לי בנק: באים לבנקאים בקייס סטאדי לטרולינג של בנק פפר

פפר - אל תקרא לי גנבת
פפר – אל תקרא לי גנבת

למעלה מ-150 מיליון ש"ח, כך על פי פרסומים שונים, השקיע בנק לאומי בעלויות הפיתוח, השיווק והקידום של Pepper (פפר) – בשורת הבנק הדיגיטלי שנחתה באחרונה בחנויות האפליקציה. עם קמפיין מאסיבי בשלטי חוצות, טלוויזיה, דיגיטל ופרינט, נראה שפפר היה בדרך לכבוש את דור הצעירים אליו כיוון, אולם אז הגיעה פעולת הטרולינג של תנועת מחאת הבנקים 'באים לבנקאים' שבמרכזה המייסד ברק כהן והצלם-עורך-טרול-מקצועי ערן ורד, שהעיבה משמעותית על מהלך ההשקה ואף גרמה להנהלת פפר לתגבר את פעילות ניהול המשברים כבר בצהרי יום שישי.

למרות התקציב הגבוה והקידום הנרחב, עשרות אלפי גולשים בודדים בלבד התקינו את סל אפליקציות Pepper שכוללות את אפליקציית הבנק הרשמית ואת אפליקציית Pepper Pay להעברת כספים וביצוע תשלומים ועוד פחות השתמשו באפליקציה שמציעה תמריץ בגובה של 250 ש"ח במזומן שיועברו לחשבון שלכם בפפר לאחר מועד פתיחת החשבון.

בתנועת 'באים לבנקאים' שמנכ"לית לאומי – רקפת רוסק עמינח נחשבת ליעד מרכזי עבורו, החליטו להטריל את פפר וכהן קרא לעשרות אלפי עוקביו לדרג לשלילה את אפליקציות פפר בחנויות האפליקציה של גוגל ואפל. בשלב מסוים, אפליקציות פפר צנחו לדירוג מגוחך של 1.7 כוכבים בגוגל פליי, אבל אז ביום שבת ובשעה ביזארית לגמרי, החליטה גוגל ישראל להתערב ומחקה אלפי תגובות ודירוגים שליליים. כאשר למרות מחיקת הדירוגים, סיפור הטרולינג זכה לפידבקים חיוביים בתקשורת המקומית והעולמית וככל הנראה פגע משמעותית ואולי בצורה אנושה בקמפיין ההשקה של פפר. בגוגל סירבו להגיב לפניות התקשורת.

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

1 תגובות לפוסט

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים