ראשוני: פייסבוק מאפשרת לכלל מנהלי עמודי ה'פייסבוק' לשנות את שם העמוד

פייסבוק
פייסבוק

בשבועות האחרונים דווח במזבלה מספר פעמים כי הרשת החברתית 'פייסבוק' מגמישה את חוקיה בכל הנוגע לשינוי שמות עמודי האוהדים ומאפשר לשנות ו/או להגיש בקשה בקלות יותר לשינוי השם. עתה מבדיקה של המזבלה בשעות האחרונות, עולה כי שינוי שם העמוד קל מתמיד.

שינוי שם עמוד פייסבוק
שינוי שם עמוד פייסבוק

בשעות האחרונות הרשת החברתית מאפשרת כמעט לכל דורש, לשנות את השם של עמוד הפייסבוק אותו הוא מנהל, במרבית המקרים מדובר בשינוי בזמן אמת וזאת ללא קשר למספר האוהדים של העמוד. פתיחת הפיצ'ר, שעד כה היה סגור בפני המשתמש הממוצע, והיה נחלת האליטה של המפרסמים והמקורבים לאנשי פייסבוק ישראל ואנשי הרשת העולמית, יצר בשעה אחרונה מעין בהלה המונית, כמובן בהלה משמחת עם עשרות עמודים ששינו את שמם.

מבדיקה מקיפה של המזבלה עולה כי אין פרמטרים מסויימים לשינוי השם, זהו לא פיצ'ר שפתוח רק בפני כאלו שמפרסמים ברשת החברתית או כאלה בעלי עמודים פעילים והאפשרות נפתחה בפני כלל מנהלי העמודים. על מנת לשנות את השם של העמוד יש להיכנס ללשונית ה'אודות', בתיבה של שם העמוד יש להקליד את השם החדש ולהמתין. מרבית מהשינויים נעשים בזמן אמת, חלק אחר עם דיליי מסויים של מספר שעות, כך או כך נראה שביממה הקרובה מאות ואלפי עמודים ישנו ויעדכנו את שם, חלק במטרה לשמור על זהות המותג, חלק ממטרות פחות כשרות, כדוגמת יצירת נכס דיגיטלי חדש למכירה.

ראוי לציין כי שינוי של העמוד מותנה בתנאים והגבלות מסויימות; ביניהם חסימת האפשרות להקפיא את העמוד מפרסום לתקופה של שבעה ימים לפחות, לצד תהליך אינדוקס מחדש בגוגל, שעלול לקחת מספר שבועות. חשוב לציין כי אוהדי העמוד ששינה את שמו, יקבלו נוטיפיציה על השינוי.

להסבר ויז'ואלי על שינוי שמות העמודים הקליקו כאן.

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים