סוכריות 'סקיטלס' הגיבו להטרלת הפייסבוק של 'קליק' והתוצאה קורעת

סקיטלס
סקיטלס

אמש פורסם במזבלה על הטרלה משעשעת במיוחד, במסגרתה מותג השוקולד 'קליק' של יוניליוור וחברת תלמה, הטריל סטטוס של מותג הממתקים המתחרה – 'סקיטלס' של ריגלי ישראל. כזכור במסגרת פעילות נושאת פרסים שעלתה בעמוד של סקיטלס בפייסבוק, אנשי קליק החליטו שגם הם רוצים הזדמנות לזכות במארז סקיטלס והגיבו לסטטוס.

תגובת סקיטלס לקליק
תגובת סקיטלס לקליק

בסקיטלס לא לקחו קשה מדי את תגובת אנשי קליק, אנשי משרד הפרסום סמויז של יעל רנה אסף, שמנהלים את עמוד הפייסבוק של סקיטלס הבטיחו למזבלה שהתשובה תגיע, הכול כמובן בחיוך וברוח המותג, שערכיו הם כייפיות ו-coolness כיאה לחדי הקרן, ואכן היא מגיעה ממש בדקות האחרונות עם סרטון קצר וחמוד לאללה בתגובה לסטטוס של קליק, שכאמור מנוהל על ידי משרד הדיגיטל גרייט אינטראקטיב, שכבר מוסרים למזבלה שגם התגובה לסקיטלס בדרך!

קבלו את הסרטון שעלה בעמוד של סקיטלס לפני כמה דקות, שם נכתב: "לא רק חדי קרן משתתפים בפעילות השבועית שלנו.. גם מותג ממתקים ביקש לזכות בסקיטלס. צפו בתגובה שלנו.."

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

5 תגובות לפוסט

5 תגובות

  1. המשרדים מקבלים עבודה מלקוחות? משלמים משכורות לעובדים? מספיק חשובים בשביל שתתפוצץ מקנאה ותגיב תגובות מכוערות ללא הסבר?
    אז הנה התשובה בשבילך.

  2. עלוב ביותר. מוזר שמזבלה מתייחסים לזה כאילו יש פה שני משרדי פרסום ששווים משהו. מקווה שהעובדים שם נהנים מהעבודה ה"חשובה" שהם עושים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים