פייסבוק ישראל ניתקה את קו התמיכה הטלפוני לאחר פרסום המספר במזבלה

פייסבוק ישראל
פייסבוק ישראל

בשעות הצהריים המוקדמות, נחשף במזבלה מספר התמיכה הטלפוני של חברת פייסבוק ישראל (052-3943423), וזאת לאור מידע שהתקבל מעורך הדין גיא אופיר, שנמצא מזה מספר חודשים במאבק עיקש מול הרשת החברתית, שעושה הכול בשביל להסתיר את דרכי ההתקשורת עימה.

כחצי שעה לפני הפרסום במזבלה, המתקשרים עוד זכו למענה אנושי מצד אנשי הקבלה של פייסבוק ישראל – עמי, רון ולינוי. דקות ספורות לאחר הפרסום במזבלה, גולשים אשר התקשרו למספר הועברו למענה אוטומטי, כאשר לפני דקות ספורות, חברת פייסבוק ישראל ביטלה לחלוטין את מספר הטלפון ובמקום משיבון נשמעת הודעה ג'נרית של סלקום המודיעה על ניתוק המנוי: "סלקום שלום, המספר אינו פעיל, זוהי הודעת מערכת מספר 3".

התנהלותה של פייסבוק ישראל והמנכ"לית עדי סופר תאני, מוכיחה כי זו מתנערת לחלוטין ואף בצורה בזויה ממענק תמיכה ראוי למשתמשיה, בין אם הם רוצים לדווח על עמודי הסתה שקוראים לרצח יהודים או עסקים קטנים שפשוט רוצים תמיכה במערכת הפרסום של הרשת החברתית, לפייסבוק פשוט לא אכפת.

בהמשך לחשיפת המזבלה על "דמי הפרוטקשן" שגובה פייסבוק ממפרסמים קטנים, המזבלה חשפה במאי השנה כי פייסבוק סגרה את מחלקת התמיכה במפרסמים ישראלים קטנים שפעלה בברצלונה, וזאת כחלק מתהליך התייעלות במסגרתו פייסבוק מעוניינת לענות רק ללקוחות גדולים, אשר מכניסים לקופתה למעלה ממיליון וחצי שקל מדי יום, עליהם נכון למועד כתיבת הפוסט, הרשת החברתית לא משלמת מיסים בישראל.

מפרסמים קטנים וגולשים שנתקלו בבעיות שונות, יצטרכו להסתפק במרכז הסיוע המקוון של פייסבוק או לחילופין בשליחת פקס למספר 03-6982301. קליק למידע נוסף אודות יצירת קשר עם פייסבוק ישראל.

עוד נודע כי בטרם ניתוק המנוי, אחד המתקשרים הצליח לפענח את הסיסמא של המשיבון של פייסבוק, על פי קובץ אודיו שהגיע לידי המזבלה עולה כי הושארו במשיבון כמה עשרות הודעות קוליות בטרם ניתוק המנוי לחלוטין.

קראו גם:
>> אלו הם עובדי פייסבוק ישראל שיענו לכם בשעת צרה
>> כך תיצרו קשר ישיר עם מנכ"לית פייסבוק ישראל

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

2 תגובות לפוסט

2 תגובות

  1. יש לי בעיה אני מבקש לחזור לפייסבוק הקודם שלי לא רוצה את החדש 0544204562פנחס אבריאן אני ממש מודה לכם

  2. עכשיו ברצינות,
    רק ביום שבעלי עסקים מישראל יחליטו לעשות יום שלם חרם ולא לפרסם בפייסבוק בטענה שהחברה לא נותנת שירות מכובד ללקוחות שלהם, מישהו יתעורר שם.
    בחברה מסחרית יש דרך אחרת לקבל יחס – דרך הכיס.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים