עיריית תל אביב יפו לא לוקחת סיכונים אחרי שגם לה התחזו בפייסבוק

פייסבוק - fakebook
פייסבוק – fakebook

זה קורה לעיריות הטובות ביותר: ימים ספורים לאחר שתגובה פיקטיבית של גולש שתחזה לעמוד הפייסבוק של עיריית רחובות הפכה לסנסציה ויראלית בפייסבוק שהגיעה ללמעלה ממיליון גולשים, גם בעיריית תל אביב יפו נפלו קורבן להטרלת פייסבוק דומה, לאחר שמשתמש שהתחזה לעמוד העיריה הרשמי החל להגיב לגולשים.

בעיריית תל אביב לא לקחו סיכונים מיותרים שמא יהיה משבר מיותר עוד יותר שעלול להיווצר לאור תגובות פיקטיביות מסוג זה, ומשחררים סרטון קצר שמסביר לחברי וחברות העמוד כיצד לדעת שהתשובה שהם קיבלו היא אכן מהעירייה ומזכירה לאוהדיה לחפש את "הוי הכחול" שכידוע מציין כי חברת פייסבוק עצמה אימתה את זהותו של העמוד או הפרופיל והוא הרשמי.

יש לציין כי לפייסבוק יש פיצ'ר מיוחד שמונע מלכתחילה רישום של יוזר או של עמוד תחת שם רשמי שהוגדר ברשימות פנימיות של פייסבוק, כדוגמת; Coca Cola. כך שבמידה ואתם נמנים על צוות השיווק של 'מפרסם על' או על צוות של השיווק של גוף רשמי שזוכה להתחזות כדרך קבע, מומלץ לפנות למי שמטפל בכם בפייסבוק ישראל ולבקש להפעיל את הפיצ'ר כך שימנע כל רישום עתידי תחת השם שלכם. רוצים לקבל V אימות בתוך 48 שעות בלבד? הקליקו כאן למדריך.

קוקה קולה אינו ניתן לרישום
קוקה קולה אינו ניתן לרישום

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים