עדי סופר תאני בכנס של פייסבוק ישראל; "היחס האישי הלך לאיבוד, יש נתק בקשר בין גופים לצרכנים"

עדי סופר תאני, צילום: אביתר גת
עדי סופר תאני, צילום: אביתר גת

עדי סופר תאני, מנכ"לית פייסבוק ישראל, מבכה היום במסגרת אירוע של פייסבוק על אובדן היחס האישי והאינטימיות בין גופים לצרכנים, אבל היא כנראה שוכחת כיצד היא נהגה בעיתונאים שהתקשרו לבקש תגובה ובעשרות אלפי עסקים קטנים, בינוניים וגדולים כאחד, שפייסבוק מנעה מהם במכוון שירות ותמיכה כחלק מאסטרטגיית הפעילות שלה בישראל.

חברת פייסבוק ישראל, בניהולה של המנכ"לית עדי סופר תאני, מקיימת בשעות אלה את אירוע Boost Your Business שמיועד לעסקים קטנים ובינוניים. זוהי הפעם הראשונה שסדרת האירועים הבינלאומית של פייסבוק, מגיעה לישראל.

עדי סופר תאני, כנס פייסבוק
עדי סופר תאני, כנס פייסבוק

את האירוע פתחה סופר-תאני בסיפור קצר על סבא וסבתא שלה שניהלו מסעדה עם טאצ' אישי; "סבא וסבתא שלי הכירו כל אחד ואחת מהלקוחות, הם ידעו מי התחתן, הם ידעו מי התגרש, הם ידעו מי שונא כוסברה, הם הכירו כולם" כך אמרה סופר-תאני, שסיכמה שאחד השינויים המהותיים בתקופה הנוכחית היא אובדן היחס האישי ומערכת היחסים בין מותגים ונותני שירות לקהל הצרכנים; "גודל לא בא על חשבון אינטימיות והיחס האישי עם הצרכנים".

אלא שדבריה של סופר תאני שנועדו כאמור לעודד מפרסמים קטנים ובינוניים להשקיע יותר ויותר כספים בפלטפורמת הפרסום של פייסבוק, באמתלה של "אינטימיות" ו"יחס אישי", כלל אינם עומדים בקנה אחד עם התנהלותה של חברת פייסבוק עצמה שעושה הכול בכדי להתחמק ממתן יחס אישי שכזה לעשרות אלפי מפרסמיה בישראל, ויתרה מכך, כפי שפורסם לאחרונה במזבלה, היא גם אינה יודעת להעניק להם תמיכה ושירות מקצועי.

בפייסבוק מדברים על יחס אישי, אבל גם שוכחים לציין שכחלק מאסטרטגיית הפעילות של החברה בישראל, במשך שנים הם התעלמו במכוון ממתן שירותי תמיכה לעסקים קטנים ובינוניים, כי הם פשוט לא היו שווים את המאמץ, גם אם הם מכניסים לקופתה מאות מיליוני דולרים מדי שנה.

לסופר תאני גם כנראה יש זיכרון קצר, והיא מעדיפה לשכוח כיצד היחס החם והאישי עליו היא מבכה שאבד, בא לידי ביטוי כאשר עיתונאים שפנו אליה, אל משרד יחסי הציבור 'שלום תל אביב' ואל הדובר זמיר דחב"ש, בבקשה תגובה לעניין ההסתה זכו לניתוק טלפון אגרסיבי בפנים.

דברי הפתיחה של סופר תאני | צילום: ציון סימיאן

בתמונה: עדי סופר תאני, צילום: אביתר גת

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

1 תגובות לפוסט

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים