כך פייסבוק ישראל נוהגת בעיתונאים שמתקשרים לבקש תגובה בעניין ההסתה המתמשכת

ליטל שמש, ישראל היום
ליטל שמש, ישראל היום

ימים לא פשוטים עוברים על נציגות חברת פייסבוק בישראל שמסרבת בכל תוקף לקחת צד ואחריות במניעת ההסתה המתפרצת ברחבי הרשת החברתית הקוראת לפעולות ג'יהאד רצחניות כנגד יהודים וישראלים. מאות אלפי סטטוסים, תמונות וסרטוני וידאו מחרידים שעלו לפייסבוק בשבוע האחרון קוראים לתחילתה של האינתיפדה השלישית ומעודדים בצורה ישירה פיגועי התאבדות ברחבי הארץ.

הסתה בפייסבוק
הסתה בפייסבוק

לפני מספר שעות פורסם במרבית מכלי התקשורת כי בעקבות ההסתה הגועשת ועצימת העין מצד 'פייסבוק' פתח אירגון 'שורת הדין' במאבק משפטי רחב היקף, אשר עיקרו בתביעה המונית שתוגש נגד חברת פייסבוק בארצות הברית, בגין הסתה ומתן יד להפצת תעמולות הטרור, שכאמור מסריה מעודדים רצח, פיגועים ומעשי התאבדות בעשרות אלפי פרופילים ועמודים שפייסבוק מאפשרת להם להמשיך לפעול משיקולים מסחריים בלבד, כנראה שכסף חשוב מדם.

אנשי תקשורת רבים ממערכות החדשותיות הגדולות בישראל, ניסו היום להשיג במספר דרכים את תגובת פייסבוק ישראל, הן באמצעות משרד היח"צ "שלום תל אביב" של זמיר דחב"ש ורינת פרידמן ובאמצעות פנייה ישירה למנכ"לית פייסבוק ישראל עדי סופר תאני, אולם כלל הפניות, כך נודע למזבלה לא זכו למענה רלוונטי. יתרה מכך, מספר עיתונאים מספרים למזבלה כי אנשי פייסבוק ישראל פשוט ניתקו להם את הטלפון בפנים.

קשה להאמין שעובדי חברה ישראלית יעלימו עין במכוון מהסתה לרצח ויבחרו להתעלם בצורה בוטה מפניות עיתונאים. אולם הקלטות שיחה שהגיעו לידי המזבלה חושפות בדיוק את התנהלותה של הרשת החברתית ואת הזלזול שזו מביעה במערכת התקשורתית בישראל ובגולשים.

סרטון של 'ישראל היום' שהגיע לידי המזבלה מציג כי אנשי המערכת ניסו מספר פעמים היום להשיג את תגובת פייסבוק, בתחילה המגישה ליטל שמש ניסתה להשיג את תגובת פייסבוק דרך פנייה לזמיר דחב"ש, מבעלי משרד היח"צ של פייסבוק בישראל. זמיר הפנה את שמש ליח"צן אחר במשרד שכלל לא ענה לטלפון, המנכ"לית סופר-תאני התחמקה ממענה לפנייה והפנתה את שמש בחזרה לדחב"ש ובשיחה השנייה עימו זה ניתק את הטלפון בפניה.

כך פייסבוק ישראל ואנשי היח"צ שלה נוהגים בעיתונאים שביקשו תגובה:

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

3 תגובות לפוסט

3 תגובות

  1. פייסבוק תישאר פייסבוק.
    אבל אני חייב להודות שאתה קצת גר בבית זכוכית. אני לא שומע אף מילה על ההסתה הפרועה לא פחות של אנשי הימין בכתבות שלך. גם הם קוראים להרוג ערבים – גם חפים מפשע – סתם כי הם ערבים.
    פייסבוק חייבת לשאת בתוצאות של ההסתה הפרועה הזו משני הצדדים.

    1. אתה טועה בגדול! פייסבוק משתפת פעולה עם האיסלם בכל העולם לא רק בארץ וחוסמת ומגבילה אנשים שמנסים להילחם בו ולהוכיח בעובדות את האלימות והסכנה שבו!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים