פייסבוק מטמיעה את טכנולוגיית הפילטרים של MSQRD גם בשידורים החיים

פילטרים בשידור חי של MSQRD
פילטרים בשידור חי של MSQRD

בלי תעלולים רק ממתקים: כך אומרת פייסבוק שמודיעה בדקות האחרונות שלכבוד ליל כל הקדושים (האלווין) שיצויין בעוד מספר ימים (31 באוקטובר), הרשת תטמיע את טכנולוגיית הפילטרים והחלפת הפנים של חברת MSQRD, אותה רכשה במרץ השנה, גם בשידורי הוידאו החיים ברחבי הרשת החברתית ובכך תאפשר פייסבוק חוויית וידאו ייחודית בשידור חי.

בין האפשרויות שתציע פייסבוק, מסיכות; פילטרים להחלפת פנים ותגובות ריאקשנס עם אייקונים ורגשונים המותאמים להאלווין. השירות החדש יפרס בימים הקרובים לכל מי שמשתמש בשידורים החיים של פייסבוק במערכות ההפעלה של iOS בארצות הברית, בריטניה וניו זילנד וכן באפליקציית Mentions שמיועדת לשימוש של סלבריטאים ואושיות ציבוריות בעלי חשבונות מאומתים.

הריאקשנס החדשים
הריאקשנס החדשים

בנוסף, פייסבוק מודיעה גם כי במהלך החודשים הקרובים, הפילטרים יתווספו לכלל המשתמשים גם באפליקציית אנדרואיד ובמדינות נוספות, ובכך פייסבוק תמשיך להשתלט על נתח השוק של אפליקציית סנאפצ'ט.

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים