גוואקמולי או קנאביס? התמונה הפרובוקטיבית של פיוז טי

הסטטוס של פיוז טי
הסטטוס של פיוז טי

ביום רביעי האחרון ולקראת משחקי ליגת האלופות, בעמוד הפייסבוק של מותג פיוז טי מבית החברה המרכזית לייצור משקאות קלים, העלו תמונה לכאורה תמימה למראה, לצד הכיתוב: "אפשר להגיד שיש לנו כל מה שצריך למשחק הערב, על איזו קבוצה אתם מהמרים?" בה נראה שולחן "הסדר" האידיאלי עבור אוהדי הכדורגל, עם פיצוחים, זיתים, חטיפים, משקאות וגם… קערית קטנה עם קנאביס או לטענת חלק מהגולשים גוואקמולי שמשמש כמטבל לדוריטוס.

הסטטוס של פיוז טי
הסטטוס של פיוז טי

בעמוד המותג שמנוהל על ידי משרד הפרסום 'טינק' (teenk) של יניב ויצמן בגיבוי גליקמן שמיר סמסונוב ככל הנראה ביקשו לייצר ויראליות ובאזז סביב התמונה, שמזכירה מעט את פרשת הקנאביס של חבר הכנסת דאז ינון מגל ועורך וואלה! ברנז'ה דוד ורטהיים. למרות שילוב הקנאביס או הגוואקמולי שרק נראה כמו קנאביס, התמונה לא הצליחה לייצר ויראליות משמעותית וצברה בסה"כ כ-350 לייקים, 5 שיתופים וכמה עשרות תגובות.

זו אינה הפעם הראשונה שמשרדי הפרסום מנסים לנצל את הפוטנציאל השיווקי שבקהל חובבי הקנאביס. בדצמבר 2016, פורסמה בעמוד הפייסבוק של גבינת 'פיראוס' תמונה בציורף מתכון להכנת 'פלאפל עדשים אפוי וללא גלוטן', כאשר גם שם נראו כדורי הפלאפל כפרחי קנאביס. מנהלי עמוד 'פיראוס' הגיבו לספקולציות של הגולשים ומסרו "חברים, זה לגמרי פלאפל עדשים טעים, מבטיחים". על פי הסקר שפורסם בכתבה במגזין קנאביס, כ-70% מהגולשים האמינו כי מדובר בתרגיל שיווקי ולא בצירוף מקרים. (מקור: מגזין קנאביס).

גוואקמולי או קנאביס? אתם תשפטו.

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים