ספיי דה נט: פיצ'רים חדשים למדידת פעילות משפיענים ושגרירי מותגים

ספיי דה נט - שיווק משפיענים / קרדיט: PixaBay
ספיי דה נט – שיווק משפיענים / קרדיט: PixaBay

חברת הניטור המובילה SpyTheNet (ספיי דה נט) של אלעד אמיר שעוסקת בניטור שיח ותוכן ברשת, איתור ומעקב אחר משפיענים, השוואת פעילות מתחרים בעמודי פייסבוק ואינסטגרם וכן גם מפתחת מערכת לניטור ומעקב אחר שיח גולשים ונוכחות ברשת, ממשיכה לחדש עם פיצ'רים טכנולוגים חדשים שיאפשרו למפרסמים לאתר ולמדוד את פעילות המשפיענים ושגרירי המותגים בפלטפורמות השונות.

שיווק וקידום באמצעות משפיענים ושגרירי רשת הן כבר מזמן לא עוד מילות באזז אלא חלק אינטגרלי גם אם בועתי והונאתי במקצת, מארגז הכלים ומתמהיל השיווק של מנהלי השיווק והדיגיטל. עם שוק בהיקף של מיליארדי דולרים מדי שנה שמתפתח בצורה מסחררת ומציג אחוזי ROI לעיתים גבוהים בהרבה מפרסום מסורתי, שיווק באמצעות משפיעני רשת הפך למומחיות בפני עצמה ובמקרים רבים נעזרים המפרסמים בסוכנויות ייעודיות שמפעילות את המשפיענים ואף מייצגות אותן, כדוגמת סוכנות SHARE, הכוורת, לידרים ועוד.

סוכנות המשפיענים SHARE - התחיל כעסק של שני צעירים וכיום מונה 12 עובדים ואלפי מיוצגים
סוכנות המשפיענים SHARE – התחיל כעסק של שני צעירים וכיום מונה 12 עובדים ואלפי מיוצגים

ב-SpyTheNet שזיהו את הפוטנציאל בתחום, מפתחים מזו תקופה ארוכה שורה של שירותים שמסייעים למפרסמים באיתור, מדידה וניתוח פעילות המשפיענים, ובין היתר השיקה החברה גם את דירוגי המשפיענים באינסטגרם ובפייסבוק שמתפרסמים במזבלה. עתה ספיי דה נט מציגה מספר פתרונות טכנולוגים חדשים שאמורים לסייע למפרסמים בפעילויות מסוג זה.

1. איתור משפיעני רשת
המערכת מפיקה ומעדכנת בשוטף דירוגי פייסבוק ואינסטגרם לפי רמת הפופולאריות של הפרופילים כולל אפשרות ליצירת תתי דירוגים על בסיס מילות מפתח. דירוגים אלו מאפשרים לאתר משפיענים גם בשכבות הביניים מתוך מטרה לגייסם כשגרירים. גיוס שגרירים משכבות הביניים הינו בדרך כלל אפקטיבי יותר בהיבט של עלות / תועלת.


2. ניטור שיחות ב-deep web
ניטור ייחודי זה קריטי באיתור של שיחות הרלוונטיות לצורך פעילות השתלבות השגרירים. מדובר על סט של פתרונות שפותחו בכדי להעניק כיסוי רחב יותר מהמקובל ברשתות חברתיות.


3. מדידת פעילות שגרירים
פתרון חדש של ספיי דה נט בתחום הוא מדידת פעילות שגרירים. במקרים רבים שגרירים אינם מחויבים בדיווחים מסודרים ויומיומיים וגם כשכן הלקוח מקבל את המידע אחת לתקופה ובצורה גולמית. פעילות השגרירים עולה לארגון במשאבים וכמו כל פעילות אחרת על הארגון לכמת את היעילות ולמקסם אותה על ידי ניתוב נכון של מאמצי השגרירים, תמרוץ שגרירים פעילים ואינטראקטיביים, שחרור שגרירים רדומים וגיוס שגרירים חדשים.


במסגרת פתרון 'מדידת פעילות השגרירים' הלקוח מקבל מספר תוצרים:


1. ניטור ואיתור שיח השגרירים ושליחתו ללקוח ברמה יומית או מיידית. שיח השגרירים מנוטר גם כאשר השגריר אינו מזכיר במפורש את שם המותג. תוצר זה מאפשר ללקוח לעקוב ברמה יומיומית אחר פעילות השגרירים, לעקוב אחר המסרים שמעבירים ולוודא שהפעילויות האחרות של השגרירים אינן סותרות את ערכי המותג.

2. פירוט זירות השיח העיקריות סביב המותג וסביב הזירה העסקית כולל פילוח לפי קבוצות ודפי פייסבוק.

3. פירוט זירות השיח בהן פעילים השגרירים, מתוכן ניתן ללמוד אם מאמץ השגרירים מרוכז בזירות השיח הרלוונטיות ביותר ואם לא אז לנתב זאת בהמשך הפעילות.

4. מיהם השגרירים הפעילים ומיהם השגרירים הפעילים פחות.

5. מיהם השגרירים הגוררים אינטראקציה בעקבות פעילותם.

6. מיהם השגרירים הפופולאריים ביותר בחשבונות הפייסבוק והאינסטגרם שלהם. כאשר אלה מסייעים ללקוח בעידוד השגרירים התורמים למותג ושחרור השגרירים שתרומתם פחותה. השגריר האידיאלי הוא כמובן פופולארי בחשבונות הסושיאל שלו, פעיל לטובת המותג וגורר אינטראקציה בעקבות פעילות זו.

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים