MyBrandz בהשקה עולמית למערכת ה-FanGager

מזבלה

חברת MyBrandz השיקה אמש בניו יורק את ה-FanGager, מערכת CRM לניהול והפעלת מעריצי מותג בפייסבוק ובטוויטר. המערכת מתממשקת לכל הנכסים החברתיים של מותג על מנת לאתר ולעודד אנגייג'מנט איתו, כאשר הפלטפורמה מאפשרת למנהלי מותג להפעיל את המעריצים שלהם בכלי המדיום החברתי, לתת להם ערך מוסף ולנהל אותם דרך ממשק אחד.

לדברי ערן גפן, מנכ"ל החברה: "עד היום כל המותגים עסקו בצבירת מעריצים בפייסבוק, אנחנו שואלים מה עכשיו? לכן בנינו מערכת טכנולוגית המאפשרת להגדיל את המעורבות של המעריצים וגם לתת להם ערך"

המוצר הושק לפני כחודש בהשקה רכה ותוך זמן קצר מנהלת החברה מעל ממיליון גולשים בפייסבוק עבור מותגים שונים. החברה חתמה עם כעשרה לקוחות בישראל ביניהם: אמריקן אקספרס, חדשות 2, נוקיה, מקו – האח הגדול, רד בול, אורנג' ועוד. הטכנולוגיה של החברה מתחברת לכל סוגי הרשתות החברתיות ומציעה ממשק פתוח API אשר על בסיסו נבנתה חנות אפליקציות יחד אם חברות טכנולוגיה מישראל ומהעולם, אשר מפתחות במיוחד בשבילה. האפליקציות מאפשרת למותגים לערב את הצרכנים בצורה עמוקה יותר לדוגמא: קבוצות מיקוד בפייסבוק, משחקי טריוויה, סקרים, הפניה לאתר החברה ועוד. עבור כל הפעולות הגולשים צוברים ערך מצטבר לאורך זמן כגון נקודות, דירוג, באדג'ים ופרסים וירטואליים ואמיתיים. לרגל השקת המערכת מכריזה מייברנדז על שירות מיוחד בחינם המאפשר לכל אחד לסרוק עמודי מותג בפייסבוק ולקבל את מידת האנגייג'מנט שלו ביחס למותגים אחרים בפייסבוק. זו היא הפעם הראשונה בה ניתן לראות לא רק כמה פאנז יש למותג אלא עד כמה הם באמת אקטיביים. קליק לביקור.

FanGager
FanGager

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

2 תגובות לפוסט

2 תגובות

  1. איך היישום הזה מסתדר עם החוקים של פייסבוק אשר קובעים מפורשות שאסור להתנות זכיה בפרס בפעולה הקשורה לפייסבוק?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים