סטטוס ויראלי בפייסבוק: לגזור ולשמור לפעם הבאה שראש הממשלה, השר לבטחון פנים או ראש העיר יטענו שתפקיד המשטרה הוא לשמור על הסדר הציבורי

סטטוס ויראלי בפייסבוק של שרון יחיא
סטטוס ויראלי בפייסבוק של שרון יחיא

סטטוס ויראלי של שרון יחיא בפייסבוק: "ההפגנה הבלתי מתוכננת הערב הביאה לרחובות 6000 איש זועמים. על ההתעלמות, על הזלזול באזרחים, על הדמוקרטיה המתפוררת ועל האלימות המשטרתית ביום שישי שנועדה למנוע את חזרת המחאה בכל מחיר ולהגן על השלטון ולא על הציבור. בשלב מסויים התפצלו המפגינים לשני גושים: גוש אחד שמנה כמה אלפים המשיך לצעוד לאיילון וחסם את תנועתם של רכבים לאורך כל הדרך. גוש שני של כמה אלפים נשאר באיזור העיריה למחות מול הבנקים, מה שהתפתח בשלב מסויים לניפוץ חלונות של כמה מהם.

מול "מפגיני הבנקים" נותרו מאות שוטרים שהתעמתו, היכו ועצרו קרוב למאה מפגינים. את "מפגיני איילון" ליוו כעשרה שוטרים עייפים שצעדו לצד המפגינים, רק על מנת לוודא שאיש לא יידרס, ובפועל איפשרו למפגינים לחסום את כל אבן גבירול, רחוב ארלוזורוב, הירידה לאיילון, דרך איילון בין ארלוזורוב לשלום, רחוב קפלן ובחזרה לאבן גבירול. במשך מעל שעתיים לא נעשה כל נסיון מצד המשטרה למנוע את החסימות או לעצור את המפגינים.

זה הפשט. ומה הדרש? מישהו נתן הוראה לשוטרים היכן לרכז את הכח ועל מה להגן בחירוף נפש. כשהיה עליהם לבחור, הם בחרו להגן על 3 סניפי בנק ולאפשר למפגינים לעצור את תנועת הרכבים בכל העיר. ללמדנו את מי באמת משרתים האנשים שמפעילים את כוחות השיטור. לגזור ולשמור לפעם הבאה שראש הממשלה, השר לבטחון פנים או ראש העיר יטענו שתפקיד המשטרה הוא לשמור על הסדר הציבורי."

סטטוס ויראלי בפייסבוק של שרון יחיא
סטטוס ויראלי בפייסבוק של שרון יחיא

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים