פייסבוק ממשיכה להיות אנטי עסקים ומפרסמים קטנים

facebook-money-hat1

בתחילת החודש כתבתי למה לדעתי הגיע הזמן להגיד ביוש לצוקרברג, לזנוח את הפרסום הממומן בפייסבוק ולנתב את הכספים דווקא ל-SEO, קידום בגוגל והקמת פלטפורמות עצמאיות. בשנה האחרונה פייסבוק הנמיכה באופן משמעותי את אחוז החשיפה האורגני של עמודי האוהדים בניוזפיד וזאת במטרה לעודד שימוש בפלטפורמת הפרסום ברשת החברתית בדגש על פוסטים ממומנים. לצד הנמכת החשיפה גם הודגש כי פייסבוק הגדילה את אחוזי ההגעה לאלה שכן בוחרים להשתמש בסטטוסים ממומנים.

פייסבוק ממשיכה בהתנהלות חד-צדדית ודורסנית במיוחד כלפי עסקי הסוהו (עסקים קטנים ובינונים) ואמש למרבה האירוניה ביצעה שני מהלכים הנוגדים אחד את השני. מצד אחד זו שינתה את הטקסט עבור כפתור קידום הסטטוס – אשר היה בתחילה Promote, שונה בתחילת אפריל ל-Get More Reach והחל מאמש שונה ל-Boost Post, למה אירוני? כי במקביל פייסבוק הנמיכה משמעותית גם את אחוזי ההגעה והחשיפה של הסטטוסים הממומנים.

לפניכם מחירון קידום הסטטוסים החדש של פייסבוק (על פי עמוד המזבלה – 12 אלף אוהדים), כפי שאפשר לראות באם תבחרו לקדם סטטוסים בתשלום, ה-Boost היחיד שתקבלו בהשוואה לינואר ותחילת אפריל 2013 היא בעלות שתגבה מכם בעבור התענוג המפוקפק.

עלויות סטטוסים ממומנים בפייסבוק
עלויות סטטוסים ממומנים בפייסבוק

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים