באזז: עמוד הפייסבוק של הצינור עוד יפיל ממשלה בישראל (מצחוק)

עמוד הצינור בפייסבוק
עמוד הצינור בפייסבוק

סוף סוף זה קרה, עמוד הפייסבוק של הצינור הפך למדובר ביותר בישראל, לצד עמוד סטטוסים מצייצים של אבי לן. עמוד הפייסבוק של תוכנית הצינור של ערוץ 10, קורלציה מושלמת לרייטינג של תוכנית הטלוויזיה עצמה; 183 אלף אוהדים מול 6 אחוזי רייטינג ממוצעים (30K לנקודת רייטינג), היה מאז היווסדו בפברואר 2010, לאחד מהנכסים הדיגיטלים המבוזבזים ביותר שיש לגוף תקשורת ובכלל.

על גב חוסר-האונות הדיגיטלי של ערוץ 10 ונענע10, קם באפריל, עמוד פייסבוק בשם 'צינור לילה הצינור לילה' אשר ניצל את המומנטום הטלוויזיוני של הצינור וצבר על גבו כ-111 אלף אוהדים ועשרות מיליוני אינטראקציות במרוצת הזמן, בשבועיים האחרונים מישהו בערוץ 10 התעורר, והחליט בהצתה מאוחרת למדי להחיות את המשאב הדיגיטלי ולנהל באופן שוטף את עמוד הפייסבוק של הצינור. התוצאות מרשימות אבל לא מפתיעות; "על מנת שצינור לילה יעניק פייט ראוי בחזרה עליו להשתמש בכוחו בפייסבוק ובאינטגרציה עם נענע10 ושאר אתרי הקבוצה, שילוב אשר היה צריך להעשות מזמן אולם הוזנח" נקסטר VS הצינור, 30 באוקטובר 2012, מזבלה.

בתוך שבועיים הפך עמוד הצינור לאחד המדוברים ביותר בישראל, עם עלייה יומ-יומית מרשימה בכמות האוהדים ואחוזי אינטראקציה גבוהים במיוחד, כאשר על פי הערכות, חלק מהפרסומים בעמוד בשבוע האחרון חצו את קו החשיפה האורגנית של 300 אלף איש.

עמוד הפייסבוק של הצינור יכול לשנות את כללי המשחק ולהקפיץ באופן משמעותי את אחוזי הרייטינג, אני לא אגזים ואומר שבזכות שימוש נכון בפייסבוק, כאשר להערכתי העמוד יגדל לכדי חצי מיליון אוהדים בתוך שנה, צינור לילה עוד תתייצב על 15% רייטינג. זהו לא סוד גדול שזכייניות ערוץ 2 מנסות מזה שנים להעמיד תחרות ראוייה לצינור, אולם ללא הצלחה רבה. מה שאלה לא השכילו להבין הוא שהסוד של הצינור הוא לאו דווקא בתוכן, סרטונים ויראלים של חתולים הם לא נכס בלעדי של הצינור, הסוד האמיתי הוא בהון האנושי, נוסחא שבערוץ 10 מאז ומתמיד שלטו בה.

כשם שצורם לראות את 'היום שהיה' ללא גיא זוהר ואת 'לילה כלכלי' בלי שרון גל, קשה לדמיין את תוכנית הצינור בלי גיא לרר בפרונט ואורי אבן במאחורי הקלעים ובשונה מרבים אחרים, לרר נמצא באולימפוס של מגישי הטלוויזיה לצד 'לונדון את קירשנבאום' וגיא פינס אשר ה-DNA האנושי שלהם חרוט בתוכנית וזו לעולם לא תוכל להתקיים בלעדיהם. קליק לביקור בעמוד הפייסבוק של הצינור.

קראו גם: כתב הצינור בר שם-אור עובר לחדשות החוץ של ערוץ עשר

עמוד הצינור בפייסבוק
עמוד הצינור בפייסבוק

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

5 תגובות לפוסט

5 תגובות

  1. גיא לרר לא ממש מאובחן – חסר דימוי – ללא טיקט ולכן ניתן להחליפו בקלילות זאת להבדיל מירון לונדון – אינטלקטואל שמאלני פלספן , בעל חוש הומור קירשנבאום – מצחיקן, יודע לספר סיפור, עממי ידען גדול ואיש העולם הגדול. פינס – הכוהן הגדול של עולם הבידור, נעים הליכות אך עוקצני. גיא לרר – ?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים