דירוג עמודי הפייסבוק הישראלים האינטראקטיבים ביותר לשבוע האחרון של חודש אוגוסט 2014

מדרג עמודי הפייסבוק של SpyTheNet והמזבלה
מדרג עמודי הפייסבוק של SpyTheNet והמזבלה

המזבלה בשיתוף פעולה עם חברת SpyTheNet המתמחה בניטור וניתוח תוכן ושיח גולשים ברשת, מציגה את דירוג עמודי הפייסבוק הישראלים בעלי האינטראקציה הגבוהה ביותר לשבוע האחרון של חודש אוגוסט 2014. המדרג, מתייחס לתאריכים 23.8-29.8 ומציג את דירוג עמודי הפייסבוק על פי פרמטרים ונישות שונות: עמודי פוליטיקאים, עמודי חדשות, עמודי מותגים ודירוג כללי של 100 עמודי הפייסבוק הישראלים בעלי אחוז האינטראקציה הגבוה ביותר בתקופה שנבדקה.

בטרם נציג את הנתונים ולאור הדירוג שהוצג על ידי קבוצת קו מנחה לפני מספר שבועות, ראוי לציין כי כמו כל מדרג גם זה אינו Bulletproof, ישנם פרמטרים רבים אשר אינם נלקחים בשלב זה בחשבון ובשום מדרג בארץ ובעולם, בעיקר בגיזרת דירוגי עמודי המותגים, כדוגמת: סטטוסים ממומנים אשר מגדילים את אחוזי החשיפה והאינטראקציה וכו'.

עוד לראוי לציין כי מטרת העל היא ליצור מדרג ראשון מסוגו בעולם אשר ישקף בצורה הטובה והמהימנה ביותר את פני רשת הפייסבוק הישראלית. עם התפתחותו של המדור, נשכלל את שיטת הדירוג, ישולבו בו פרמטרים נוספים ונציג מדרגים בנישות שונות ולאורך פרק זמן דינאמי – שבוע, שבועיים, חודש. בנוסף נציג גם מדרגים פרטניים של פרופילים אישיים על פי נישות השפעה שונות. נשמח לקבל פידבקים והצעות ייעול ושיפור.

בעידן שבו לייקים ושיתופים לאו דווקא משקפים על האפקטיביות האמיתית של עמודי הפייסבוק, המזבלה מזמינה אתכם לקחת חלק גם במדרג ראשון מסוגו. בעלי עמודי פייסבוק אשר מעוניינים להשתתף במדרג ה-REAL STATS של המזבלה, אשר יתמקד באפקטיביות ומידת ההשפעה האמיתית של העמודים, מוזמנים לשלוח לנו את נתוני האמת שלהם (לדוגמא: נתונית האמת של סטטוסים מצייצים).

מדרג עמודי הפייסבוק של SpyTheNet והמזבלה
מדרג עמודי הפייסבוק של SpyTheNet והמזבלה

הדירוג של SpyTheNet, מתבסס על ממוצע האינטראקציה של הדפים בישראל, מדובר על ממוצע של כמות הלייקים, תגובות ושיתופים שקיבל כל פוסט בדף במהלך החודש. הדירוג משלב פרמטרים נוספים אשר אינם משפיעים על הדירוג עצמו, כדוגמת כמות האוהדים. מקדם המעורבות בדירוג מבוסס על היחס הממוצע בין כמות האינטראקציות בעמוד למספר האוהדים ומסייע להבין את כמות האינטראקציה שמצליח העמוד לייצר פר אוהד. לצד כל מדרג תוכלו להוריד קובץ PDF אינטראקטיבי קליקבילי המציג את המדרג המלא ונתונים נוספים.

דירוג 100 דפי הפייסבוק האינטראקטיביים בישראל
לאור מבצע 'צוק איתן' החלה עליה משמעותית בהיקף הפעילות ברשת החברתית, דפים רבים, בעיקר כאלה הקשורים למצב הביטחוני: עמוד הפייסבוק של צה"ל ועמודי חיילותיו השונים, עמודי חדשות ועמודי תמיכה בישראל בארץ ובעולם, הציגו עליה מרשימה במיוחד. הזוכה הגדול של מבצע צוק איתן ברור לכולם – עמוד הפייסבוק של צה"ל (Israel Defense Forces), אשר הכפיל את מספר אוהדיו לכ-1.4 מיליון.

לצד דפים כדוגמת 'סטטוסים מצייצים' אשר מככבים כדרך קבע במדרגים, ניתן לזהות דפים מעניינים שחדרו לתודעה החברתית; הדף של 'יוסי אייש' שלוחם בדרכו שלו באנטישמיות בצרפת, הדף של דובר צה"ל מוטי אלמוז שזכה לשבחים במהלך מבצע 'צוק איתן' ודפים קלילים כדוגמת 'אפשר ללטף את החתול שלך' (סטטוס לדוגמא), 'הפינה הסאטירית של יוסי שחר' ו'בנים שאני מתחרטת שפגשתי'. [הדירוג המלא ב-PDF]

דירוג 100 דפי הפייסבוק האינטראקטיביים בישראל
דירוג 100 דפי הפייסבוק האינטראקטיביים בישראל

דירוג עמודי הפוליטיקאים האינטראקטיביים בישראל
על פי המדרג, ניתן לזהות את חוזקם הבולט של פוליטיקאים ממחנה הימין לאור הפעילות הצבאית. [הדירוג המלא ב-PDF]

דירוג עמודי הפוליטיקאים האינטראקטיביים בישראל
דירוג עמודי הפוליטיקאים האינטראקטיביים בישראל

דירוג עמודי החדשות האינטראקטיביים בישראל
למרות היתרון הבולט של עמוד הפייסבוק של ידיעות אחרונות בשבוע האחרון של אוגוסט, יש לציין שדפי פייסבוק חדשותיים מעלים תוכן רב ולכן התנודתיות במיקום עתידה להשתנות בצורה דרמתית עקב מספר פוסטים מוצלחים במיוחד. יש לציין לטובה את עמוד הפייסבוק של 'חדשות כיכר השבת' אשר ממצב את עצמו במיקום גבוה במיוחד כאחת מעמודי החדשות הפופולארים ביותר בפייסבוק ישראל. [הדירוג המלא ב-PDF]

דירוג עמודי החדשות האינטראקטיביים בישראל
דירוג עמודי החדשות האינטראקטיביים בישראל

דירוג עמודי המותגים האינטראקטיביים בישראל
דיירי הקבע של הדירוג 'בזק בינלאומי' ו'השף הלבן' ממשיכים להתברג במקומות הראשונים בקרב עמודי המותגים בישראל. עמוד הפייסבוק של לנקום ישראל מתברג במקום הראשון, לצד עמודי הפייסבוק של ארקיע, לאומי קארד, הגרלת הלוטו ובזק בינלאומי אשר מאיישים את החמישייה הפותחת. [הדירוג המלא ב-PDF]

דירוג עמודי המותגים האינטראקטיביים בישראל
דירוג עמודי המותגים האינטראקטיביים בישראל

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

6 תגובות לפוסט

6 תגובות

  1. ספי דה נט זו אולי המערכת הגרועה ביותר שיש בנמצא.
    הקשר בין התוצאות שהיא מציגה לבין המציאות הוא מקרי במקרה הטוב

  2. כיכר השבת בזמן מלחמה, היה הפייסבוק המדובר ביותר בישראל. ב660 אלף מדברים עלזה. מטורף. ככה זה שיודעים לעשות פייסבוק

  3. כיכר השבת מפתיע מאוד. אתר מגזרי שממוקם לפני ynet (הבעלים של כיכר השבת). החבר'ה שם יודעים דבר או שניים באיך להפעיל פייסבוק, מרשים.

  4. [Comment ID #113631 Will Be Quoted Here]

    בודק את העניין
    המערכת של ספיי דה נט סוקרת מן הסתם את 0404 ואת כל הדפים ברשת הפייסבוק הישראלית, חשוב לזכור שמדובר בדוח שבועי לשבוע האחרון של אוגוסט, יתכן שבאותו שבוע, עמודים פופולארים בשיגרה היו פחות פעילים באופן יחסי לאחרים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים