כך תייבאו מאות אנשי קשרי חדשים לחשבון הלינקדאין שלכם – הטור של ליברמן

LinkedIn | לינקדאין
LinkedIn | לינקדאין

אז הפעם החלטתי לכתוב לכם מדריך שיעשה לכם חיים קלים בלינקדאין (Linkedin). הרשת החברתית העסקית לא מאפשרת יבוא מובנה של אנשי קשר/חברים מפייסבוק כך שאם אתם חדשים שם, יקח לכם די הרבה זמן להגיע לכמות קשרים רצינית. אבל, יש לזה פיתרון עקיף והוא פשוט מאד.

1. התחברו פייסבוק.

2. התחברו לחשבון במייל של יאהו (Yahoo Mail). זה לא הולך להיות חשבון שאתם צרכים להשתמש בו, אז אם אין לכם פשוט תפתחו חדש לצורך הפעולה הזאת. רק קחו בחשבון שיאהו דורשים חשבון בן 14 יום לפחות בטרם תוכלו לבצע את הפעולה.

לינקדאין
לינקדאין

3. ייבאו את אנשי הקשר של פייסבוק ליאהו. ברגע שהתחברתם ליאהו, לחצו על Contacts בצד שמאל של המסך. לאחר מכן, לחצו על Popular Tools בצד ימין של המסך ואז על "Import your contacts from other accounts to Yahoo" ולבסוף על Import Now. במסך הבא, לחצו על הלוגו של פייסבוק (זה אמור לסנכרן לכם את אנשי הקשר של פייסבוק על יאהו). בנוסף לכך, אתם לא חייבים אבל אתם יכולים גם לייצא את אנשי הקשר של פייסבוק דרך יאהו כעת (לקובץ אקסל).

3. התחברו ללינקדאין וייבאו את אנשי הקשר מיאהו ללינקדאין. לחצו על Contacts ואז על Add Connections. במסך הבא תראו עמודה שבא אפשר להכניס את המייל שלכם, הזינו את המייל של יאהו ולחצו "המשך". לאחר שתזינו את הסיסמה, לינקדאין תשאל אתכם אם תרצו לייבא את אנשי הקשר של יאהו (שכוללים כאמור גם את אנשי הקשר של פייסבוק), לחצו כן.

5. התהליך הזה אמור לעבוד חלק אך אם משום מה נתקלתם בבעיה בשלב האחרון, ניתן לייבא ידנית את הקובץ אקסל שייצאתם מיאהו.

עכשיו לכו לעשות קצת נטוורקינג.

עידן ליברמן הוא הבעלים של סוכנות הפרסום והמדיה החברתית Liberman Creative.

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים