קפה טורקי עלית מציג מהלך תוכן מותגי מרגש: להציל את הצעת הנישואין

להציל את הצעת הנישואין
להציל את הצעת הנישואין

משרד הפרסום באומן בר ריבנאי מקבוצת פובליסיס ישראל, שהשיק באחרונה את השפה החדשה של מותג קפה טורקי של קבוצת שטראוס-עלית, תחת מסר שקורא לנו להיות אנשים טובים יותר, משיק מהלך תוכן מותגי חדש ומרגש שמושק תחת הכותרת "להציל את הצעת הנישואין".

הסרטון בכיכובם של יוסף קנדיאטי בן ה-27 והמיועדת לו אורית, במקצועה פרמדיקית של מד"א. אחרי 5 שעות של עבודת איפור מאסיבית, קנדיאטי כבר נראה כמו אדם זקן בשנות ה-80 לחייו, שעבר תאונת דרכים לאחר שנפגע מאופניים חשמליים. קנדיאטי הוכנס לאמבולנס בו איך לא, הפרמדיקית היא ארוסתו אורית, שכמובן לא זיהתה את בעלה לעתיד.

עבור באומן בר ריבנאי מדובר במהלך תוכן מותגי מוצלח נוסף, הראשון השנה שייצר באזז, הוא כזכור מהלך M6 של רשת סופר-פארם שזכה למיליוני צפיות ברחבי הרשת. המהלך הנוכחי של קפה טורקי עלית, מושק תחת המסר: "זה אתה, רק יותר טוב. גם בהצעת נישואין".

קרדיטים
מנכל: יוסי לובטון סמנכ"ל קריאטיב: ערן ניר ארט דיירקטור: כרמל גילן קופירייטר: ליאור שוהם, לירון כהן סמנכ"ל אסטרטגיה: שי ניסנבוים סופרוויזר פלנינג: רוני אריסון סמנכ"לית הפקה: דורית גווילי מפיקה: בשמת מרמרלי סמנכ"לית לקוחות: עידית צוקרמן סופרוויזרית: רני ברכה תקציבאית: מור אהרון מנהל דיגיטל וסושיאל: עידן קליגרמן מדיה חברתית: אביב מלמד טראפיק: רונית דואניס במאי: גא"י מיכאל חברת הפקה: ג'ימיני בית פוסט: ברודקאסט מאפרת: ליאת שיינין

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

1 תגובות לפוסט

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים