בלוגר הרכילות הפופולארי עומרי חיון פונה לקראוד פאנדינג: מתגייסים להצלת הבלוג של עומרי חיון

בלוגר הרכילות הפופולארי עומרי חיון פונה לקראוד פאנדינג

בלוגר הרכילות הפופולארי עומרי חיון השיק הלילה (00:30) מהלך קראוד פאנדינג באמצעות פלטפורמת הגיוס HeadStart. חיון מספר בסרטון שהועלה לעמוד הגיוס על שעבר בשנים האחרונות ועל הבלוג אותו הוא מתחזק ומבקש מהגולשים לסייע לו בהמשך מימונו. יעד הפרויקט (קליק לביקור) עומד על כ-65 אלף ש"ח אשר על הבלוגר לגייס במלואם בתוך 30 ימים על מנת שיקבל את הכספים. בין התמריצים שיחולקו לתורמים: הזמנה להשקת סדרת הדוקו של חיון, כתבה ומדיה בפורטל ובפייסבוק והשתתפות בהרצאת אורח של חיון. פלטפורמת HeadStart מוכרת בעיקר בזכות הגיוס המוצלח של חורים ברשת.

מתוך עמוד הפרויקט (יח"צ): "לפני שלוש שנים וחצי פרצתי לתודעת הרשת הגועשת, כשחשפתי בבלוג הרכילות שלי את גילו האמתי של משתתף ״כוכב נולד״ עומר אדם, ומשם השאר כבר היסטוריה: בגיל 18 בלבד התחלתי לבנות לעצמי שם של דבר בביצת הבידור המקומית, יש אפילו שאומרים כפרז הילטון הישראלי. בכל שערורייה שסבבה סביב ״האח הגדול״, תכנית הריאליטי הפופולרית בישראל, תמיד הייתי שם הראשון לחשוף את כל הפרטים ולא רק שם. כל תכנית ריאליטי שמכבדת את עצמה עברה תחת מקלדתי וזכיתם להיות הראשונים לדעת על כך".

בלוגר הרכילות הפופולארי עומרי חיון פונה לקראוד פאנדינג
בלוגר הרכילות הפופולארי עומרי חיון פונה לקראוד פאנדינג

"אחרי שעברתי כברת דרך בתעשייה, ככתב בידור לשעבר ב״מעריב״, ״חדשות הבידור״, בלוגר מצליח ב״נענע10״ ו״תפוז״, ״MSN ישראל״ ופרשן בידור קבוע בתכניתה של איריס קול ברדיו ללא הפסקה, וכמובן אתר הבידור שממשיך לצמוח ולשגשג משנה לשנה, המשבר בתעשיית התקשורת והפרסום פקד גם את פורטל חדשות הטלוויזיה והאינטרנט שלי, שמתנהל באופן עצמאי לחלוטין מתחילת דרכו. אחרי שלוש שנים וחצי בהן זכיתם ליהנות מתכנים חדשים, ראשוניים ובלעדיים ללא כל תמורה, אני פונה אליכם בבקשה להתגייסות כדי להמשיך את תפעולו השוטף של האתר, הווה אומר מימון אחזקת האתר על שרתיו ומימון תחקירים ופרוייקטים".

"רשימת מדרגות התמיכה וההטבה בתמורה להן מפורסמות בצד, וכמו כן מצורף סרטון בו אני פונה אליכם, הגולשים, ומסביר מדוע חשוב להשאיר את פורטל חדשות הטלוויזיה והאינטרנט באוויר, אתר עצמאי שלא כפוף לאג׳נדה של אף גורם, אלא רק כדי להביא לכם את הידיעות המעניינות ביותר לפני כולם. "אנא התגייסו בכל דרך שתוכלו – מהפצת הסרטון ועד התגייסות כספית, כדי שתוכלו להמשיך ליהנות מתוכן מעניין ואמין לפני כולם".

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

6 תגובות לפוסט

6 תגובות

  1. דורי האתר שלך כבר איבד את הזהות שלו מזמן
    הפכת לסוג של ש ק ש ו ק ה
    ולעומרי חיון תתחיל לחשוב איך מייצרים כסף ובמקום לזיין ת׳מוח על ספויילרים & שיט.

  2. זה אמיתי?
    אם זה סתם- זה לא מצחיק.
    ואם זה אמיתי- זה פטתי.

    יש לו בלוג מסכן, שילדים וערסיות קוראות. עם כתבות ברמה נמוכה, והגהה של ילד בן 6.

    על מה ולמה 65 אלף?
    מישהו רוצה לעשות סיבוב…
    אל תתרמו לו שקל

  3. אז קודם כל מדובר בבחור בהחלט עם הרבה מוטיבציה ולצערי גם הרבה אהבה עצמית שקצת עוצרת ממנו להתקדם ולעשות משהו מועיל. משום מה הוא חושב שהבלוג שלו כל כך חשוב שמרכילות זה נהפך להיות מן אסופה של כל מיני ידיעות שלא קשורות אחת לשניה. צא לדרך חדשה ושיהיה בהצלחה…

  4. אין צורך הרי להגיב כי כל מי שקורא את ה"אייטם" הזה חושב אותו דבר,
    כולל הכותבים של המיזבלה. אז למה זה מופיע פה?

  5. אחלה תובנה
    יופי של ביצוע
    קונספט מנצח

    אה… סליחה… חשבתי שאנחנו עדיין בבלוג קריאייטיב ולא מתעסקים באיזה פאפארצי קטן שלא מעניין אף אחד בעולם הפרסום

  6. בקיצור, הוא רוצה שמישהו יכסה לו שכר דירה בתל אביב. שייצא מהסרט וימצא כבר עבודה אמיתית. הוא לא עושה שום תחקיר ששווה מימון. רק יושב בבתי קפה והולך לאירועים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים