אייל גולן סינדרום: וואלה! סלבס פרסמו והסירו – הסרטון המשפחתי של אילנית לוי

ilanitads

אמש, לאחר ויתור על צו איסור הפרסום בפרשת אייל גולן ביוזמתם של עורכי דינו ואנשי היח"צ של הזמר, אתרי החדשות והבידור החלו במירוץ אחר האייטם הרלוונטי הבא אשר יזרים טראפיק נוסף וינצל את המומנטום של הפרשה.

וואלה! סלבס, מאתרי הבידור המובילים של ישראל, כנראה פישפש בארכיוני הקומוניקטים ומצא פרסומת אינטרנטית בת חודש של הקוסמטיקאית מימי לוזון, אשר במהלך אוקטובר השנה השיקה בושם חדש בשם M. הפרסומת בכיכובן של לירון ויצמן, מלי לוי ואילנית לוי, גרושתו ואם ילדיו של גולן, עלתה באייטם מהיר בוואלה! סלבס ובוואלה! בית ועיצוב וזאת במטרה לנצל את הטרנדינג טופיק סביב אייל גולן ופרשת הקטינות.

גוגל זוכר הכול
גוגל זוכר הכול

הכתבה אשר זכתה לכותרת מפוקפקת 'אילנית לוי בסרטון משפחתי' נפתחה במשפט 'אז לא, לא תראו פה את אייל גולן או הילדים' והמשיכה בכך שסרטון הפרסומת 'מציג את אילנית כאם המושלמת' מעין עקיצה כאילו זו אינה באמת מושלמת לאור המאורעות האחרונים בפרשת גולן. הכתבה הוסרה זמן קצר לאחר שפורסמה. הסיבה להסרה אינה ברורה, אך בספק אם לרגע מצפון כתבי הרכילות הוא זה שמנע את הטראפיק המיוחל. עמוד המטמון של הכתבה הוסר מגוגל אך תוצאות החיפוש עדיין מופיעות.

בכתבה בוואלה! סלבס ובית ועיצוב נכתב בין היתר: "אז לא, לא תראו פה את אייל גולן או הילדים – אבל היי, סרטון הפרסומת החדש של קוסמטיקאית מפורסמת, מציג את אילנית כאם המושלמת. גם לירון ויצמן בפנים".

צפו: הסרטון המשפחתי של אילנית לוי
צפו: הסרטון המשפחתי של אילנית לוי

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים