גיל משעלי מצטרף למחלקת הדיגיטל של 'רשת', יוביל את ערוץ הסלבס באתר החדש שעתיד לתת פייט למאקו

גיל משעלי
גיל משעלי

זכיינית ערוץ 2 'רשת' ממשיכה לחזק את נכסיה הדיגיטלים: לאחר גיוסה של נועה תמיר כעורכת ראשית והקמת ערוץ התיירות "Mood" בזכיינית 'רשת' נערכים לקראת הקמתו של אחד מערוצי הליבה הנקראים ביותר באתרי החדשות; ערוץ הסלבס, כך נודע למזבלה. מדור התוכן החדש יעלה במסגרת חידוש אתר 'רשת' שעתיד לעלות לאוויר בחודשים הקרובים בפורמט פורטל בדומה למתחרה העיקרי – mako של קשת.

לוגו רשת החדש
לוגו רשת החדש

לצורך הקמה וניהול ערוץ הסלבס, רשת מגייסת את העיתונאי גיל משעלי, מי ששימש בתפקידו האחרון ככתב הבידור והרכילות העסקית של אתר mako. משעלי יסקר את עולם הבידור הכולל בתוכו סלבס, מוזיקה ותרבות. הוא צפוי להיכנס לתפקיד בשבועות הקרובים ויהיה כפוף לעורכת האתר, נועה תמיר, איתה עבד ב-mako. בנוסף משעלי יערוך כתבות וידאו שונות ופרויקטים נוספים.

בתחילת 2016 עזב משעלי את מאקו לאחר כשנתיים וחצי של סיקור עולם הסלבס והקמת מדור הרכילות העסקית "מחלקה ראשונה". טרם כך עבד בישראל היום, שם כתב וערך את מדור הרכילות היומי 'הגיע לגיל' בעמוד האחרון של העיתון. בעברו שימש ככתב רכילות בנענע10 ובוואלה! סלבס תחת עריכתה של דוריה למפל. במקביל, הגיש פינות ברדיו צפון וברדיו ירושלים.

משעלי חתום על חשיפות שעוררו סערה בתעשיית הבידור כמו חשיפת חתונתה של בר רפאלי עם בן זוגה עדי עזרא, מסיבת יום ההולדת הגרנדיוזית של איש העסקים צחי חג'ג', חקירתה של בר רפאלי במס הכנסה, הקמת יחידה מיוחדת במס הכנסה לחקירות סלבס באינסטגרם על קבלת מתנות ועוד.

משעלי גם מתחזק חשבון טוויטר פעיל במיוחד עם כ-45 אלף עוקבים. gilmishali@.

גיל משעלי, צילום: רותם דרוב
גיל משעלי, צילום: רותם דרוב

על פי דירוג עמודי הפייסבוק של המזבלה וחברת SpyTheNet עולה כי בזכיינית 'רשת' פתחו פער משמעותי מול mako של קשת בזירת המדיה החברתית.

העמוד של 'רשת' בפייסבוק נחשב לאחד העמודים הפופולארים בישראל ומדורג במקום ה-50 מבין כלל העמודים ובמקום ה-3 בקרב עמודי החדשות. יש לציין שעמוד 'רשת' הוא בין עמודי החדשות היחידים שמרבית תכניו הם קישורים לאתר, כך שבזכיינית בהחלט יודעים לעשות עבודת סושייאל מצויינת, במיוחד כשמנגד הגחמות האלגוריתמיות של פייסבוק, מנמיכות משמעותית את החשיפה לקישורים יוצאים.

עוד יש לציין כי עמוד הפייסבוק של 'רשת' הוא אחד העמודים "הנקיים" בישראל עם למעלה מ-94% אוהדים ישראלים. כך על פי בדיקה מיוחדת של המזבלה.

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים