מה שבטוח, סגור // פ.א על "יום פתוח סגור"

מזבלה

מאת: מושון תמיר

וואוו, אמרתי לעצמי לפני כמה ימים כשראיתי לראשונה את האוטובוס הזה (ואחיו) עם הכיתוב: "חפש בגוגל: יום פתוח סגור". וואוו. מישהו עשה עבודה טובה והרים קמפיין חודש (או יותר) לפני העליה לאוויר, רק כדי להשתלט על המונח "יום פתוח סגור". הייתי בטוח שמישהו עשה עבודה על החיפוש האורגני, שביננו, זה אלף-בית של גוגל מבחינת מספר מילים (שלוש) ובחירת מילים (כאלה שאין עליהן הרבה קופצים אבל הן רלוונטיות לחיפוש). אבל כשבאתי הביתה שמח וטוב לב לחפש בגוגל, כפי שהציעו לי, גיליתי שהייתי אופטימי מידי.

חפש בגוגל - יום פתוח סגור
חפש בגוגל - יום פתוח סגור

בסך הכל פרסומת ממומנת (מוצלחת, בצהוב, אבל ממומנת) שבצורה זו מופיעה ראשונה בחיפוש של גוגל. וכמובן שתוך זמן קצר,הגיעו הטרמפיסטים, שראו את ההזדמנות וקפצו עליה. ומי יודע, אולי חלקם היו שם קודם לכן, אבל משום מה לא דאגו לדחוק אותם עוד קצת למטה מבעוד מועד. עכשיו זה זמן לימודים. אין ספק בזה. בכל מקום שמסתכלים ברשת ומחוצה לה מפרסמים מוסדות לימוד. כי זה הזמן של פתיחת ההרשמה והימים הפתוחים והמיונים והסינונים. קצת קשה להתבלט בנוף כרגע. אבל עובדה שאפשר. חמש מילים, אייקון של מפתח (קצת בנאלי, אבל עובד) וסוגר של לוגו, פרטים וטלפון רק כי חייבים. משהו שתפס לי את העין ואני מאמין שגם לאחרים ויש סיכוי טוב שגם יחקק בזכרון.

יום פתוח סגור בגוגל
יום פתוח סגור בגוגל
תוך זמן קצר,הגיעו הטרמפיסטים, שראו את ההזדמנות וקפצו עליה
תוך זמן קצר,הגיעו הטרמפיסטים, שראו את ההזדמנות וקפצו עליה

אם עוסקים בגולש הממוצע שגם עונה על קהל היעד, יכול להיות שזה מספיק. אבל אני מאמין שכבר עכשיו, לפחות חלק מהגולשים הופכים ליותר ויותר מתוחכמים. גם להם נצטרך לתת מענה. בשניה הראשונה אהבתי. אחרי כמה שעות הבנתי שבכלום זמן, הפוסט הזה יהיה באחד המקומות הראשונים בחיפוש של "יום פתוח סגור".

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

6 תגובות לפוסט

6 תגובות

  1. התוצאה הראשונה בגוגל לחיפוש יום פתוח סגור מעלה את הפוסט הזה.
    איי רסט מיי קייס

  2. רעיון לא רע של המשרד פרסום אקספרט
    ביצוע חרא של טוויסטד ברשת. קמצנות על SEO ולקוח שמפריד תקציבים בין כמה משרדים.
    הפוסט הזה עלה היום לאויר והוא כבר מקום שני…….

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים