פסח בפתח – מטיילים בפחות, מקבץ טיפים שיסייעו לכם בחופשת חג מוזלת

פסח בפתח - מטיילים בפחות, מקבץ טיפים שיסייעו לכם בחופשת חג מוזלת
פסח בפתח – מטיילים בפחות, מקבץ טיפים שיסייעו לכם בחופשת חג מוזלת

חושבים לקפוץ לחו"ל אבל לא רוצים לרוקן את חשבון הבנק? כדי לאפשר לכם לחוות את החיים במקום אחר ולא דרך משקפת התייר הזחוחה אספנו כאן מספר טיפים לטיול זול, מהנה וכמה שיותר אותנטי.

יש כמה דרכים למצוא מקום לינה בחו"ל מבלי לרוקן את העובר ושב. האופציה הראשונה היא כמובן הקאוצ' סרפינג (או להחזיר לעצמך את האמון בטוב ליבם של בני אדם) – למי שעדיין לא מכיר- שירות הקאוצ' סרפינג (או גלישת הספות) הוא טרנד שהתחיל בשנת 1999. החברים ברשת מציעים לזרים לישון על הספה בבית ללא תשלום. חווית האירוח והכרות עם אנשים חדשים ממקומות שונים מהווה תגמול בפני עצמו ומי שמארח ומקבל ביקורות חיוביות יוכל גם להתארח בעתיד ביתר קלות אצל גולשים אחרים. לעיתים מאוד קרובות תוכלו גם להצטרף למארח לסיור קצר בעיר או יציאה עם חברים וכל מיני פעילויות. הכל עם חיוך ובלי לפתוח את הארנק.

מבין החסרונות של השיטה ניתן למנות את העובדה שגלישת הספות בעיקר מתאימה למי שמטייל לבד. בנוסף לא מדובר בלינה הכי נוחה בעיר (תלוי במארח) ויש כאילו שיגידו שזה גם לא הכי בטוח. אבל עד כה אפשר ללמוד מהפופולריות של האתר על שביעות רצון גבוהה. האפשרות להמליץ על אורח באתר ולכתוב משובים על האירוח ודאי תורמת לכך.

מספר הספות הפנויות על מפת העולם
מספר הספות הפנויות על מפת העולם

אפשרות נוספת וקצת יותר יקרה היא לינה בדירות פרטיות שמוצעות להשכרה. פורטל פופולרי למציאת חדרים שכאלה הוא למשל Airbnb שם תוכלו למצוא דירות שונות במחירים שונים ורמות שונות של נוחות. מחדר בטירה סקוטית על חופו של אגם ועד לחדר בדירת שותפים ברובע קרויצברג הברלינאי הצבעוני. האתרים שמבצעים את התיווך אחראים גם בדרך כלל להעברות הכספים ודואגות גם לפרסם חוות דעת על החדרים השונים ולאפשר תיאום ציפיות בין השוכר למשכיר.

כמובן שגם טווח המחירים הוא מאוד רחב וגם כאן יש לכם אפשרות לגור ולבוא במגע עם מקומיים. כמו כן, לקבל מידע אוביקטיבי על העיר ומה שיש לה להציע. הפרופילים וההמלצות על המטיילים כמו על המארחים מאפשרים לכם כמטיילים לבחור מארח שנראה לכם אמין (גם המארח בוחר אתכם – אז להתנהג יפה…) ולהמנע מסיטואציות לא נעימות. גם העברת הכספים מתווכת דרך האתר ככה שגם מהבחינה הזאת אתם מוגנים (כדאי לקרוא את תנאי השירות לפני שאתם מזמינים מקום).

בין החסרונות אפשר למנות את העובדה שאין שירות חדרים ואין בריכה ליד הלובי (במידה וזה מה שאתם מחפשים…).

דף החיפוש לדירות לפי מחיר ללילה
דף החיפוש לדירות לפי מחיר ללילה

האפשרות השלישית והיקרה יותר היא פורטלי המלונות ברשת. הפורטלים הנ"ל יכולים להציע חדרי מלון בטווחי מחירים שונים וברמות אירוח שונות בהתאם למה שהלקוח מחפש. לעיתים ניתן למצוא בפורטלים הנ"ל מציאות של ממש. כדי למצוא מלון בהנחה משמעותית ניתן גם להשתמש באתרי קניה קבוצתית שמציעים גם הצעות בתחום הנופש. אתרים כדוגמת האתר גרופון מציעים למטייל חבילות נופש במחירים נמוכים משמעותית ולחסוך לך מאות שקלים בנופש הבא.

מבצעים למלונות בחו"ל בגרופון
מבצעים למלונות בחו"ל בגרופון

איפה שלא תשנו ומה שלא תעשו השתמשו בזמן הנופש היקר כדי ללמוד משהו על עצמכם ועל המקום שעליו הגעתם. קחו נשימה עמוקה ותשאירו את הצ'ק ליסטים בחדר. כי "החיים זה מה שקורה לנו בזמן שאנחנו עושים תוכניות לדברים אחרים".

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים