דירוג האושיות: הישראלים הפופולארים ביותר בפייסבוק לחודש נובמבר 2016

דירוג האושיות - נובמבר 2016
דירוג האושיות – נובמבר 2016

המזבלה וחברת הניטור SpyTheNet מציגות כמדי חודש את דירוגי הפרופילים הישראלים האינטראקטיבים ביותר בפייסבוק. "דירוש האושיות" סוקר את 50 הפרופילים הישראלים החזקים ביותר שמצליחים לעורר עניין בקרב עוקביהם עם מספר האינטראקציות הממוצע הגבוה ביותר; לייקים, שיתופים ותגובות.

הדירוג משמש בין היתר משרדי פרסום ומפרסמים רבים בחיפוש אתר מובילים בתחומם ורתימתם למהלכים משולבי תוכן (שיווק באמצעות משפיענים). באחרונה השיקה SpyTheNet גם פיצ'ר ייחודי שמאפשר למפרסמים לאתר ולפלח משפיענים ברשת החברתית על פי נישות (אקטואליה, איפור, בישול וכו') ומילות מפתח רלוונטיות. בין הקמפיינים הבולטים שעלו במהלך החודש בשיתוף פעולה עם האושיות: קמפיין 'הגבר שלך לא זכר' של משרד הפרסום true ומהלך ויסוצקי גרין שנעשה באמצעות משרד הסושיאל והדיגיטל Blink (בלינק).

50 המשפיעים לחודש נובמבר 2016 | ל-PDF מלא
הפערים באולימפוס של הרשימה מצטמצמים משמעותית. יבגני זרובינסקי שוב מתברג במקום הראשון עם כ-10.4 אלף אינטראקציות. ערך הויקיפדיה של זרובינסקי דורג אמש ע"י קרן ויקימדיה, כאחד מערכי הויקיפדיה בעברית הנקראים ביותר בישראל.

קורן וויט, מתחזק משמעותית בנובמבר ומצליח לצמצם את הפערים עם זרובינסקי עם 9,445 אינטראקציות. אביב ראובן מצטרף גם למגמת ההתחזקות ומתברג במקום השלישי עם 9,408 אינטראקציות. בר לאור במקום הרביעי עם 8.4 אלף, דשה אברמנקו, הכוכבת התורנית של המצייצים, עולה שלב ומתברגת לראשונה בחמישייה הראשונה עם 7.6 אלף אינטראקציות.

במקום השישי ירין יחזקאל עם 7.3 אלף, נדב פריד, מנהל "חיילים מצייצים" ובן זוגה של אברמנקו, מתברג במקום השביעי עם 6.9 אלף אינטראקציות. אופיר ממן במקום השמיני עם 5.5 אלף, טל דיין במקום התשיעי עם 5.4 אלף ואת העשירייה הראשונה חותם אלעד לוי עם 5 אלף אינטראקציות בממוצע לסטטוס.

דירוג האושיות: עשירייה ראשונה
דירוג האושיות: עשירייה ראשונה

הקומיקאי ירון ברלד מתברג במקום ה-11 בזכות דיאטת הכאסח שלו שהניבה עשרות אלפי לייקים. אלון כץ במקום ה-12 עם 4.5 אלף, מרסל מוסרי, שבימים אלה גוייסה כפרזנטורית לקמפיין של שטראוס, מתברגת במקום ה-13 עם 4.1 אלף, נועם אונגר במקום ה-13 עם 4.1 אלף, לי מלאך שעברה חודש לא פשוט עם חסימות בפייסבוק, מתברגת למרות הכול במקום ה-15 עם 3.9 אלף.

אביחי בראל במקום ה-16 עם 3.9 אלף. למרות מספר העוקבים הנמוך יחסית, המוזיקאי מושיקו ויצמן מצליח להיכנס למקום ה-17 עם 3.8 אלף, אלי אליהו, מנהל עמוד "היגיון של אישה" שהחל באחרונה גם מספר שיתופי פעולה ויראלים , מתברג במקום ה-18 עם 3.8 אלף ואת העשירייה השנייה חותם לאון בן עמי עם 3.8 אלף אינטראקציות.

עוד ברשימה: נועה כהן (20), יהודה אלמליח (21), שלומי אביגזר (22), אבי לוי (23), גיא גולד (24), תמר שיאון (25), ליאת אלון (26), גיא אורדיבר (27), מתנאל ליברמן (28), גולן אלגרבלי (29), עידן ניידיץ (30), רוני שינקמן (31), סול רוז דוד (32), יודה גולני (33), אהובה אלפרון (34), מאיה קרני (35), אבי ג'וני עזרי (36), סומוד ביראני (37), אלמוג בר (38), יוסי אליהו (39), בראל קריספל (40), אסף אפלבוים (41), חה"כ סתיו שפיר (42), רן כרמי בוזגלו (43), גיתית פישר (44), נתנאל אזולאי (45), ארז לוין (46), אמיר מויאל (47), לירן כהן (48), עירית לינור (49), יוני אביזוהר (50).

דירוג האושיות: עשירייה שנייה
דירוג האושיות: עשירייה שנייה
דירוג האושיות: עשירייה שלישית
דירוג האושיות: עשירייה שלישית
דירוג האושיות: עשירייה רביעית
דירוג האושיות: עשירייה רביעית
דירוג האושיות: עשירייה חמישית
דירוג האושיות: עשירייה חמישית

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים