המשפיענים של SHARE יקדמו את ההשקה המחודשת של מותג פומה בישראל

פומה - PUMA
פומה – PUMA

כשנה וחצי לאחר שקיבלה את הזיכיון להפצת מותג הספורט הגרמני פומה (PUMA), קבוצת דלתא בניהולו של אפי אשל, רותמת כ-20 ממשפיעני הרשת של חברת SHARE לטובת קמפיין ההשקה המחודש של פומה בישראל. קבוצת המשפיענים, מיוצגי חברת SHARE לפרסום באמצעות מובילי דעת קהל שבבעלות מתן מה-אהבתי וגיא שלו, מגיעה ממגוון תחומים רלוונטים לפומה – בהם אופנת, אופנה רחוב, ספורט וריקוד.

ביום רביעי האחרון, הוזמנו כ-150 דמויות בולטות ברשת הישראל למלון Port And blue, לראיון אישי עם 3 שופטים מטעם פומה, ביניהם – שוער העבר של מכבי תל אביב ונבחרת ישראל, לירן שטראובר, שמכהן כסמנכ"ל חטיבת ה-Team Sport בפומה ובן מנחם, בלוגר אופנה והארט דיירקטור של חברת SHARE. המשפיענים הוזמנו לסוויטה הנשיאותית, שמספרה נחשף דקות אחדות לפני הראיון, שם נשאלו על אופי הפעילות שלהם, ונבחנה התאמתם לייצג את פומה.

בין הדמויות שהגיעו לאודישנים: הרקדנית אלין כהן עם 232 אלף עוקבים באינסטגרם וערוץ יוטיוב מסחרי מצליח, כוכבת הנוער והילדים גל גברעם, עם אינסטגרם של 133 אלף עוקבים, הדוגמן יונתן ידובסקי בעל פרופיל עם 40 אלף עוקבים, דניאל פולסצוק, אלוף הארץ בסקווש, הדוגמן עמישי מילר ונוספים.

מתן מה-אהבתי, מייסד חברת SHARE: "אני גאה בפומה על ראייתה עין בעין איתנו את ניהול תחום המשפיענים כאסטרטגיית פרסום מוחצת ושנתית, תדירות התכנים בהם פומה תופיע השנה ברשתות החברתיות לא תשאיר לקוחות צעירים שלא יודעים על חזרת המותג האגדי ארצה, על נחשקות הפריטים וחווית הצריכה".

מה-אהבתי הוסיף: "פרסום באמצעות נבחרת משפיענים קבועה הפכה לפלטפורמה שיווקית מוצלחת וקריטית עבור מותגים, להם יש את היכולת לעדכן את המהלך האסטרטגי לפי הקמפיינים המשתנים, ולטובת צרכי המערכת, מתוך אסטרטגיית המותג ב-Always On עם פיקים פרסומיים, שמשתלבת היטב עם בחירת נבחרת שנתית למותגים, ומחוייבת לכמות פרסומים חודשית במהלך שנתי".

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

1 תגובות לפוסט

תגובה אחת

  1. בבקשה, תגידו שזאת בדיחה. כי זה קרע אותי מצחוק. מותג עתיק שלא מצליח להתרומם כמעט באף מדינה בעולם לוקח כאלה שאף אחד לא עוקב אחריהם באמת….. חזק ביותר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים